סיפור עם מוסר השכל
היום נדבר על על החיים ועל שיווק שני דברים שאתם מאוד אוהבים וכולכם צריכים לעשות. למי שלא יודע, בכל בוקר אני שולח שיעור יומי לוואטסאפ לכל המנויים לשיעורים. יש לנו אלפי מנויים לשיעורים אבל מה לעשות מבדיקה שעשיתי וקל מאוד לראות לפי כמות הצפיות אני יכול לראות שרק 20% מהאנשים באמת פותחים וצופים בשיעור מלבד אלה שפותחים את ההודעה ומתוכם כשאני מסתכל על זה ואני שולח לאנשים בקשה לעשות לדוגמה דירוג בגוגל של חמישה כוכבים למי שמרוצה וזה נותן לו ערך רק בערך 1% דירגו. עכשיו יש לי דרך אחת להסתכל על זה ולהגיד תראה איזה באסה אנשים לא מעריכים לאנשים אין כוח אנשים לא באמת מוכנים לתרום מעצמם ככה אני משקיע בהם כל יום טיפים ואפילו לא מוכנים להיכנס לתת דירוג ואז אני אתן תשומת לב ל 99% מהאנשים שזה באמת מה שקרה או שאני יכול לבחור לתת תשומת לב לי 1% שכתבו ביקורות מאוד מאוד יפות עשרות אנשים שכתבו ביקורות מהללות כמה מעריכים את השירות שלנו את הייעוץ שלנו את הטיפים שאנחנו נותנים להם והטעות היא שרוב האנשים נותנים תשומת לב למה שגדול במקום למה שחשוב ודרך אגב אני פותח סוגריים אם אתם מרגישים לא בנוח הכל בסדר אם לא נתתם דירוג עדיין אפשר לתת דירוג
שימו לב שרוב האנשים בחיים שלהם נותנים תשומת לב למשהו גדול זה מה שתופס את רוב הזמן שלהם לדוגמה משהו כמו הקורונה שעכשיו היא תופסת את רוב הזמן שלכם אבל מה האחוז אחד טוב שיש לכם ביום למעשה אם תיקחו עכשיו דף ותעשו איתי ביחד את התרגיל הזה ותרשמו דברים טובים שיש לכם בחיים ודברים טובים שקראו לכם בשיווק אתם תראו שזה הרבה יותר מאחוז. ונכון שגם אתם הייתם שמחים לקבל כרגע עשרות ביקורות לעמוד גוגל שלכם ב google my business שיעלה לכם את הדרוג במנועי חיפוש בוודאי שכן האם כשהייתם מקבלים עשרות ביקורות מהממות הייתם באותו רגע שמחים מהביקורות או נותנים תשומת לב ל 99% שלא טרחו לדרג אתכם זה מאוד תלוי איזה בני אדם אתם מי שבן אדם חיובי ושם את התשומת לב על הטוב יהסתכל על כמות הדירוגים שהוא קיבל יגיד איזה מהמם זה בוא נחשוב על עוד רעיון בוא נראה מתי אנחנו יכולים לעשות את זה שוב איזה פעולה מהממת איזה חמודה אתי שהיא נתנה לי דירוג וככה רואה עובר בין דירוג לדירוג מחייך ומגיב לעומת זאת יש אנשים שבוחרים כל הזמן לא להסתכל על חצי הכוס הריקה אל על ה 99%
במקום להסתכל טיפה האחרונה שנשאר לשתות הם מסתכלים רק על מה שחסר אז אם עכשיו תיקחו דף ועט ותרשמו את כל הדברים הטובים בחייכם ואת כל הפעולות המוצלחות שהיו לכם בשיווק אתם תתפלאו לגלות שהיו פעולות ממש מוצלחות שזנחתם היו דברים ממש מוצלחים עם המשפחה שלכם שהפסקתם לעשות רק כי אתם נותנים תשומת לב ל 99% במקום לאחוז אחד שהוא טוב המסר הוא והמוסר השכל מהשיעור הזה אל תתנו תשומת לב למה שגדול תתנו תשומת לב למה שחשוב יש הבדל זה לא גדול או קטן במקום לתת תשומת לב למה שגדול 99% שלו תנו תשומת לב למה שחשוב אם תעשו את הרשימה הזאת אתם תמצאו מלא פעולות מוצלחות שאתם יכולים לחזור ולעשות אפילו עכשיו בתקופת הקורונה אם תעשו את הרשימה מה עושה לכם טוב בחיים שלכם פתאום תגלו שיש מלא דברים שעושים לכם טוב שבמקום לתת להם את התשומת לב אתם נותנים תשומת לב לדברים הלא טובים. והמסר האחרון שלי אליכם זה תדעו יש חוק מה שאתה נותן לו תשומת לב זה מה שקורה בחיים שלך וככה אתה קם בבוקר היא אם תמשיך לתת תשומת לב לדברים הלא טובים שבן או בת הזוג שלך עושה זה מה שתראה כל הזמן כאילו וזה בן הזוג שלך יתן תשומת לב לדברים הטובים זה מה שאתה תקבל וזה מה שתראה
בבן או בת הזוג שלך אותו דבר קשור לילדים לחיים לעבודה או לכל דבר אחר המסר הוא מאוד מאוד פשוט תפסיקו לתת תשומת לב לדברים הגדולים, תנו תשומת לב לדברים האיכותיים וכך יהיה לכם הרבה יותר מהם אני מקווה מאוד שהפקתם ערך מהכתבה הזו נתראה בטיפ הבא