בתקופה האחרונה כולנו התמודדנו
והיה עם מה להתמודד. זה בסדר להתמודד עם דברים, עברנו את פרעה ונעבור גם את זה – אבל דווקא בתקופה שבה נראה שיש עודף בלגן ונראה שצריך כל היום רק לאלתר, דווקא אז צריך להקדיש כל יום קצת זמן כדי לארגן את הדברים.
התמודדות בלתי פוסקת מובילה בדרך כלל לשחיקה ונוטה להוציא את הכיף מהעבודה ומהחיים.
הנה טיפ אישי שלי שיעזור לך להתחיל לעשות סדר בעסק למרות הכל:
תוך כי שאני מתמודד אני מוצא משהו שאפשר לארגן מחדש. תמיד. זה יכול להיות משהו קטן כמו להביא עובד חדש (צריך להתמודד עם הכשרה מחדש, להתרגל אליו בזמן שהוא מתרגל אליך וכו’) ולהקדיש את הזמן לעבור מחדש על נוהל התפקיד שלו ולוודא שהוא מאורגן יותר וכול נתונים מעודכנים. בסופו של דבר הקדשת חצי שעה לכך תחסוך לי כאב ראש רב.
ויש את הנושא של שיווק – איך מתחילים לשווק בתקופה של מלחמה???
הראש לא פנוי, קשה להתלהב מדברים קטנים, אנשים לא מגיבים טוב… אבל צריך להתמודד אחרת העסק יקרוס וזה לא משרת אף אחד. זאת ההזדמנות לעבור על נהלי השיווק של העסק ולעדכן אותם כדי שיהיו נהלים גם לתקופה של משבר כמו שהיה לנו לאחרונה.
צריך להמשיך להתמודד עם היום-יום, לשווק ולפרסם, להכשיר עובדים חדשים וכו’, אבל גם להקדיש כל יום כמה זמן להתארגנות מחדש.
התוצאה תהיה יותר זמן פנוי עבורך!
שלך,