בסוף זה יעלה להם יותר
בעודי מתכנן את סדנת שירות הלקוחות הקרובה נתקלתי בסיפור ההזוי ובעל מוסר ההשכל הבא.
בת משפחה שלי שקבוע יוצאת לחופשות משפחתיות בכפר הנופש עין גב על חוף הכנרת התקשרה להזמין לעצמה את חופשת הקיץ. מלאת שמחה הניחה את כרטיס האשראי ליד הטלפון והתקשרה להזמין מקום, ענתה לה נציגה חייכנית שנתנה לה את כל הפרטים על הנופש ואז ביקשה לקחת ממנה את הפרטים האישיים להוצאת חשבונית, היא מסרה את כל הפרטים והודיעה לבני המשפחה שהנופש השנתי לחופי הכנרת מוזמן
לאחר כ20 דקות, אותה נציגה ממחלקת ההזמנות מתקשרת אליה שוב… את מה שהיא אמרה לה אפילו אורי גלר לא היה יכול לנחש, הנציגה אמרה לה “אני מתנצלת, הנופש מבוטל את ומשפחתך חסומים אצלנו במערכת ההזמנות”
הבחורה שבשביל הסיפור נקרא לה יפית, לא הבינה במה מדובר , שאלה את הנציגה וזאת השיבה לה כי היא חסומה במערכת בגלל משהו שקרה לפני כשנתיים בהזמנה קודמת ומאז חסמו אותה ואת משפחתה במערכת כך שלא תהיה לה אפשרות להזמין לעולם יותר נופש בכפר הנופש של קיבוץ עין גב… יפית מסבירה לה שלא היו דברים מעולם והיא לא זוכרת שום תקרית שקרתה לה או לבני משפחתה בכפר הנופש וביקשה לדעת במה מדובר, היא בדקה וחזרה אליה עם תשובה שהוציאה את התיק ואין סימוכין או תיעוד להוראה שנחתה מגבוה. דעתה של יפית לא נחה והיא ביקשה לדבר עם האחראי עליה ואכן לאחר כחצי שעה התקשר האחראי מבית הארחה ואמר ליפית שבחופשה הקודמת שלהם היhתה דרישה להנחה בסוף החופשה ולאחר דרישה כזאת ניתנה הוראה כי אין באפשרותה או מי מבני משפחתה להזמין יותר חדרים אצלם. יפית התקשרה לאחיה שהזמינו גם הם חדרים אז באותה חופשה לבדוק אם קרתה להם תקרית עם כפר הנופש ולמשמע דבריה אחיה ההמום הזכיר לה את אשר אירע:
שניים מבני המשפחה לנו באחד החדרים ובלילה שיירות של נמלים טיילו בחדר, על המיטות, במטבח ואף עליהם תוך שנתם (!!) בנוסף לכל הנמלים גם עקצו אותם אותם ולאחר שפנו באמצע הלילה למזכירות כפר הנופש הם הוציאו אותם מהחדר בלילה וריססו חומרי הדברה בחדרם נגד נמלים והשניים הללו לקחו מזרנים והלכו לישון אצל קרובי משפחה בחדר אחר על הרצפה… לאחר חופשת חג מבאסת שכזאת הגיעו לעשות צ’ק אאוט ודרשו לקבל פיצוי על עוגמת הנפש, העקיצות, חומר ההדברה שאף פגע באחד מהם ונציג כפר הנופש סרב , לאחר דין ודברים הגיעו לפשרה של 20% הנחה על כלל התשלום. מסתבר שלאחר המקרה החליט מנהל כפר הנופש לחסום אותם ואת בני משפחתם מהזמנת חדרים חוזרת.
אחיה של יפית שזכר זאת התקשר למנהל כפר הנופש, סיפר לו את הסיפור ושאל אותו איך הוא לא מתבייש לעשות דבר כזה לאחר שהפיצוי העלוב שקיבלו על אותה חופשה מבאסת ? הוא ביקש ממנו להתנצל בפני יפית ואף להציע לה פיצוי הולם על עוגמת הנפש הנוכחית ועוגמת הנופש הקודמת!! אותו מנהל אמר שהוא לא מתקשר להתנצל ולא מפצה בשום דבר ולא מעניין אותו… וכך נסגרה השיחה בין השניים. לכפר הנופש הזה כבר לא יחזרו הם, משפחתם, חבריהם וכל מי שיכלו להפיץ בפניו את הסיפור…
אז תגידו, כמה שירות לקוחות חשוב בעינכם?
אם זה מספיק חשוב אני מזמין אתכם להגיע לסדנת שירות לקוחות מאלפת בשבוע הבא. פרטים נוספים כאן