החשיבות של חשיבה מחוץ לקופסה – שיווק
להיות יצירתיים, לקחת סיכונים ולמצוא פתרונות חדשניים לבעיות. על ידי כך, הם יכולים למצוא הצלחה במיזמים שלהם ולהשפיע לטובה על הקהילות שלהם
החשיבות של חשיבה מחוץ לקופסה בעסקים בעולם של היום, התחרות בעולם העסקים היא עזה, והיא מחייבת יזמים לחשוב מחוץ לקופסה כדי להצליח. כבעל עסק, עליך להיות מוכן לקחת סיכונים, להיות יצירתי ולמצוא פתרונות חדשניים לבעיות. בישראל יש למעלה משש מאות ועשרים אלף בעלי עסקים ועוד מיליון ושש מאות שרוצים להיות בעלי עסקים. אדם אחד שעושה את חלקו כדי לעזור ליזמים הללו הוא מחבר הטקסט הזה.
המטרה שלהם היא להפיץ שיעורים יומיים כדי לעזור לבעלי עסקים להימנע מטעויות נפוצות ולהצליח במיזמים שלהם.
הם מאמינים שבאמצעות שיתוף הידע שלהם הם יכולים לעזור לכל עסק בישראל. אחת הדוגמאות המוצלחות לחשיבה מחוץ לקופסה היא יועצת שרצתה לקדם חשיפה חינם לשתי בנות שיש להן מרפאה לטיפול בילדים עם קשיי התנהגות. הבנות הללו עזבו את המגזר הציבורי ועברו למגזר הפרטי, אבל הן היו זקוקות לחשיפה מבלי להוציא יותר מדי כסף.
היועצת החליטה לחפש תחנות רדיו אזוריות ולמצוא שדרנים שרלוונטיים לראיין את הבנות. הוא חיפש את דפי הפייסבוק האישיים שלהם ופנה אליהם בהודעות פרטיות. הוא ניסח מסר יפה, הציג את עצמו, סיפר להן על הבנות ועל מה שהן יכולות לדון בהן, והציע נושא חם שיוכלו לדבר עליו. היועצת קיבלה תגובות חיוביות משני גופי שידור, והבנות קיבלו את החשיפה להן היו זקוקות. הלקח כאן הוא שיזמים לא צריכים להתעצל וצריכים להיות מוכנים לחפש הזדמנויות לקדם את העסקים שלהם. הם צריכים גם להיות מוכנים לחשוב מחוץ לקופסה ולמצוא פתרונות חדשניים לבעיות.
לסיכום, עולם העסקים משתנה כל הזמן, ויזמים חייבים להיות מוכנים להסתגל ולחשוב מחוץ לקופסה כדי להצליח. הם צריכים להיות יצירתיים, לקחת סיכונים ולמצוא פתרונות חדשניים לבעיות. על ידי כך, הם יכולים למצוא הצלחה במיזמים שלהם ולהשפיע לטובה על הקהילות שלהם.
Very interesting information!Perfect just what I
was searching for!Raise your business