מכירה מגורם בלתי צפוי בעסקה – מכירות
מי יכול לחזק לכם את המכירה שהוא לא חלק מהמכירה ולכן אין את ההתנגדות הטבעית להקשיב למה שהוא אומר, אלא נהפוך הוא. אנחנו תמיד נחשוב שההמלצה שלא ייכנע דרך אגב
שדרוג חוויית הלקוח ומסע הלקוח מגדיל בסופו של דבר את הרווחיות גם בביקור עצמו וגם בזה שהלקוח ידבר אליכם יפיץ אתכם לאחרים, וגם בזה שהוא יהנה ויחזור איך עושים את זה. אז הגיע אליי לפודקאסט ברנרדו בלחוביץ, שהוא הבעלים של קבוצת גן סיפור ויש לו גם את מסעדת סילו בחולון ועוד איזה שעובר והרבה מאוד עסקים. בעבר העלו את פיצה מטר מהקיר, וזוכר עשרים וארבעה סניפים זה כבר סיפור בפני עצמו שירצה לשמוע, למה זה נפל שיאזין לפודקאסט שלנו ביחד. אבל בוא נדבר על מסע הלקוח ואיך אתם יכולים לשפר את זה ואני אתן לכם שתי דוגמאות מדהימות. איך הוא מיישם את זה בעסק שלו? אז קודם כל, שימו לב לדבר הבא. כשלקוח מזמין אצלו מקום באחת מהמסעדות, לדוגמא, נגיד שהוא מזמין בסילו שעה וחצי לפני שהלקוח מגיע למסעדה הזאת אומרת הוא הזמין נגיד תור לשמונה וחצי בשבע יש לו אוטומציה, הודעה אוטומטית ששולחת לו פלייליסט לספוטיפיי. רשימת שירים שתתנגן אוטומטית היא מוזיקה, מוזיקה איטלקית נחמדה מאוד וכתוב לא הנה שתיכנס לאווירה של סילו שלחנו לך את הפלייליסט שיעזור לך להגיע אלינו עם חיוך והוא פשוט שולח לו פלייליסט לפני. תראו כמה פשוט כמה גאוניים אפס עלות אפשר לייצר את האוטומטיות האלה בוואטסאפ שיישלחו אוטומטית בדיוק כמו ששולחים לאישור הגעה או אפשר בסמס. ומשם הדור של פעם הרעיון הוא החשיבה. תחשבו כמה פשוט ומה אתם יכולים לשלוח ללקוח עוד לפני שהוא הגיע אליכם? כדי להעצים את החוויה שלו, הדבר השני, אתם מכירים את זה שכשאתם לי מגיע אליכם לשולחן וממליץ לכם על מנת הם ישר חושבים. זה בטח השאריות של אתמול. בטח על זה הוא מתוגמל, בטח זה מה שאמרו לו לדחוף היום. אבל מה עם המארחת הייתה מציעה לכם את זה? כל מה שהם עשו הם עשו שינוי אחד מאוד מאוד קטן. הם עשו שינוי שבעצם ברגע שהמערכת מושיבה אתכם ומגיש את התפריטים, היא כאילו זורקת לכם. טיפ, אם תקשיבו מרק דלעת סוף אני, מה זה ממליצה לכם? תסתכלו זה בתפריט או המיוחדים שלנו היום. זה קרפציו חציל סתם המצאתי מנה נשמע טוב. דרך אגב קרפצ’יו חציל מטורף. אני אכלתי אותו לפני המשמרת. מנה חדשה שיצאה. ממליצה בחום ופשוט הולכת מה שהיא עושה. זה נקרא טכניקה של גישה ונסיגה. היא מספרת משהו ובמקום לנסות למכור היא הולכת אחורה לעומת המלצר שהוא לוקח את ההזמנה והם ממליץ לכם על משהו. אז ברור שיש לו אינטרס. הוא רוצה לדחוף לנו, רוצה להגדיל לנו,רוצה לתת לנו את מה שנשאר מאתמול. נתתי לכם שתי דוגמאות פשוטות מה אפשר לעשות שאחד זה? מה אפשר לעשות בדרך לזה שהלקוח אליכם ושתיים? מי יכול לחזק לכם את המכירה שהוא לא חלק מהמכירה ולכן אין את ההתנגדות הטבעית להקשיב למה שהוא אומר, אלא נהפוך הוא. אנחנו תמיד נחשוב שההמלצה שלא ייכנע דרך אגב. יכולה בהחלט להיות כנה של שני הצדדים, או זו הבעיה שלנו מניסיונות העבר.
I like this site very much, Its a rattling nice billet to read and receive info.Expand blog