היום והשעה הטובים ביותר לשלוח הודעה ללקוחות – שיווק
חברים תמיד תחשבו מחוץ לקופסה, תחשבו הפוך מכולם, ואתם תגיעו הרבה יותר מהר ליעד שלכם. מקווה שאהבתם. אל תשכחו שזה תקף פר קהל יעד, ומה שקורה בתחום .
היום אני הולך לגלות לכם סוד, מה היום והשעה הכי טובה לשלוח בהודעה. אם אתם רוצים לקבל הכי הרבה פניות, אם אתם שולחים ווטסאפ, אם אתם שולחים sms, יש שער. בטוח שהיא יותר טובה מהאחרות עכשיו. בואו תחשבו איתי רגע ביחד, מה לדעתכם היום והשעה הכי טובים בשבוע? לשלוח הודעה? או תחשבו על זה רגע, אוקיי, ובוא נחשוב רגע, מה היום והשעה הכי גרועים. יושב רואה, לשלוח בהם הודאה. איך אומרים, חס וחלילה, לא בשבת. אז סביר להניח שרובכם עניתם שעל תחילת השבוע, יום ראשון בין שבע לשמונה בבוקר, זה מה שרוב המנטורים ילמדו אותכם ויש בזה הרבה מן הצדק. והיום והשעה הכי גרועים זה ביום שישי, שרוב האנשים בכלל לא עובדים והשעה הכי גרועה. זה לא על הבוקר נגיד לשלוח את זה בכלל בצהריים. אז זהו שלא. לא ככה עושים את החישוב הזה. החישוב צריך להיות קצת שונה. החישוב צריך להיות כזה שאתם בודקים. מתי כל המתחרים שלכם, מתי הקהל שלכם מקבל מסרים ופשוט ללכת לכיוון ההפוך? אתם מכירים את האנשים האלה שמנצחים את הפקקים. אלה שיוצאים בחמש בבוקר כדי לא לעמוד בפקקים, או בעשר בבוקר הם נוסעים לאותו מקום, רק הם נוסעים הרבה יותר מהר מכולם כי הם לא עומדים בפקקים.
ביחד עם כולם, וככה גם אני בשיווק. אז כשהייתי צריך להוציא הודעה מסויימת. השבוע שהייתה הודעה מאוד מאוד חשובה. אפשר לספר עליה הרבה. זה משהו שיווקי שעשיתי עם הרבה מאוד אוטומטיות, הרבה תחכום, אבל החוכמה זה שהלקוח הרגיש שזה היה ממש ממש פשוט עבורו. הוצאתי את ההודעה ביום שישי, שתים עשרה בצהרים יום שישי? מי שולח בכלל הודעות ביום שישי זה הוא שאף אחד לא שולח הודעות ביום שישי וב שתים עשרה בצהריים למה לא שמונה תשע בבוקר הורדתם את הילדים יש זמן לקרוא עכשיו אנחנו בנויים תשלחו בשעות ובימים שאף אחד אחר לא שולח כי אם תשלחו בימים ובשעות שאף אחד אחר לא שולח אתם סוליקו. אם עכשיו אני בדרך לעבודה ואני מאוד מאוד עמוס, ויש לי מלא מלא מסרים, אז כנראה שאני לא אקרא אותם. אבל אם אני ביום שישי בסבבה שלי מקבל הודעה מאילת הדר, הסיכוי שאני אקרא אותה הוא הרבה הרבה יותר גדול מאשר אם הייתי מקבל את זה ביחד עם כל שאר ההודעות שלי באותו היום. ולכן דרך אגב, לדוגמא אני ממליץ לא לשלוח לאנשים הודעות ביום ההולדת שלהם כמתנות כי הסבירות שהם יקראו אותן היא מאוד מאוד נמוכה כי הם מופגזים. הודעות באותו יום תשלחו להם שבוע לפני. אם אתם יש לכם מועדון לקוחות, אם היינו רוצים להיות הראשונים להגיד לכם מזל טוב ולתת לכם מתנה את ההודעה הזאת, הוא יקרע את שאר ההודעות. מבין ה שבעים ושש הודעות שהוא יקבל ביום ההולדת שלו הוא פשוט תמחק קיבלנו להיות בכלל עם אשתו, עם המשפחה ולבלות. חברים תמיד תחשבו מחוץ לקופסה, תחשבו הפוך מכולם, ואתם תגיעו הרבה יותר מהר ליעד שלכם. מקווה שאהבתם. אל תשכחו שזה תקף פר קהל יעד, ומה שקורה בתחום שלכם ולאו דווקא מה שאני אמרתי הוא נכון. לפחות שבתחום שלכם בכלל. יום ראשון אף אחד לא שולח כי אתם עובדים מול חו”ל והם לא עובדים בימי ראשון. ואז אתם רוצים לשלוח להם. לא תבדקו? לא תדעו!