להיות יצירתי בחיפוש עבודה או בכלל – שיווק
תחשבו איך אתם משיגים את הלקוחות הרלוונטים אליכם, איך אתם יכולים לייצר שיווק שהוא קצת מחוץ לקופסה ולא עוד קמפיין בפייסבוק או בגוגל .
מה אתם עושים כדי לבלוט בשוק שלכם? מעבר לאחרים, האם אתם עושים עוד מודעת? פייסבוק עוד מודעת אינסטגרם? אז חברים יש רעיונות טיפה יותר יצירתיים. נגיד שאתם מחפשים כרגע עבודה. רוב מחפשי עבודה. מה שהם עושים זה פשוט פונים ל מודעות דרושים. אבל יש בחור בארצות הברית, נקרא לו ג’וני
שמה הוא עושה סיפור אמיתי. הוא רצה להתקבל למקומות עבודה שאפילו לא מחפשים. כרגע עובדים שיווקי. דרך אגב, זה בדיוק מה שאתם צריכים לעשות במקום לפנות לכאלה שמחפשים אתכם, ואז לרוץ ולהתחרות על הקידום בגוגל שבודק כמה אתם מוציאים כסף על המקדם או כמה אתם מוכנים להוזיל את המחיר, כי זה בדרך כלל מה שאנשים פונים דרך גוגל. רוצים עושים השוואה בין חמש התוצאות הראשונות. הוא פנה ביוזמתו לאנשים שבכלל לא חיפשו כוח אדם ואיך הוא עשה את זה? הוא עשה את זה בדרך יסודית ויצירתית. בארצות הברית מאוד נהוג שתרבות הבוקר כוללת דונאטס. הוא הלך, קנה קופסאות דונאטס ושלח את זה בפנים עם קורות החיים שלו ואיך שפותחים את הקופסא. אתה חייב לפתוח בשביל לאכול את הדונאטס, כתוב בגדול. אני יכול להגיע אליכם לראיון לעבודה עוד לפני שהכדור נטים האלה ייתקלו בבטן שלכם ואני יכול
להגיד לכם שאני מאוד יצירתי ומחפש עבודה בחברה שלכם, ולכן פניתי בדרך היצירתית הזאת מה שהוא עשה. בנוסף זהו כמובן שלח את זה עם שליח בוודאות מוחלטת, שזה הולך להגיע לבעלים, וזה נשלח עם שליח אלא באלים עצמם. להבדיל, מי לעבור את הסינון של כל מנהלי משאבי אנוש או כל המזכירות שמסננות את הקורות חיים הוא הגיע בדיוק לאן שהוא רצה, כי אף אחד לא יפתח. המשלוח של דורנט, אם שהגיע ל בוס לפני שהבוס לוקח את הדאון את הראשון אז הוא השתמש ביצירתיות, עושה את זה בגדול ובפנים השאיר את קורות החיים שלו ואמר אני מחכה לפגישה. אני אשמח מאוד להיות יצירתי גם אצלכם בחברה ותודו שזה רעיון מאוד יצירתי. אני יכול להגיד לכם שכוח אדם טוב אתה מגייס אותו גם כשאתה לא צריך עובדים, כי אם אתה חושב שהוא הולך להועיל לך ולשפר לך את התוצאות בעסק אז בסופו של דבר. אתה תגיד, הוא יחזיר את עצמו, מה שנקרא בריבית. אז איפה זה פוגש אתכם? תקשיבו, בשביל להגיע לתוצאות טובות בעסק שלכם זה לא מספיק לשוק, בדרכים שגרתיות. אתן לכם דוגמא, איך יהיה שמנו את מה שסיפרתי כרגע בעסק? אחד הלקוחות שלנו זה רשת קמעונאית, שהרבה שנים ניסתה להיכנס לקניונים, אבל היא הייתה קטנה
ולא מוכרת, וכל מה שעשינו זה הלכנו וחיפשנו איך להגיע לאותם מנהלים. התחלנו לייצר רשימה של כל ה עשרות מנכ”לים שאנחנו רוצים להגיע אליהם הלכנו וצילמנו את אחת החנויות הכי יפות שלנו. הכנו מה שנקרא פקשוט רשימת תמונות או קובץ תמונות מסודר מאוד. הכנו ברור יפה והדפסנו אותו היום, בדפוס דיגיטלי פלוס בכמויות קטנות הכנו קופסה מאוד יפה עם מתנה בפנים, שבשביל אותם מנהלים זה מתנה מאוד מאוד שימושית. מדובר במשהו שהיה לפני קרוב לעשר שנים. המתנה הייתה אם אתם מכירים פעם היה מחזיק מפתחות עם תמונה דיגיטלית מתחלף. עתה זו הייתה מתנה כזאת, שהייתה גם קשורה לעיסוק שלנו. ושלחנו את זה למנהלים מכתב אישי, אז קודם כל כל אחד כזה מרגיש עכשיו הרבה יותר חמים ונעים, להתקשר אלינו ולפנות אלינו בט. יצרנו רושם ראשוני של וואו, הוא קיבל לפני שביקשנו, ואחר כך עשינו פולו אפ לכל אותם קניונים. מבין כל עשרות קניונים שפנינו אליהם, קיבלנו פגישות בערך בעשרה מהם. הצלחנו להיכנס לשתי רשתות קניונים חדשות, מה שאפשר לנו להתרחב וזה קצת כמו מסיבה בתל אביב, עם מאתיים ואתה במסיבות, אתה גם תוזמן למסיבות. הבאות וזה מה שקרה באותה שנה פתחנו כבר עוד מספר סניפים בקניונים שלא היינו מעולם. היום הרשת הזאת מונה קרוב ל חמישים סניפים והיא המצליחה ביותר בתחום שלה. תצאו מהשגרה, תחשבו איך אתם משיגים את הלקוחות הרלוונטים אליכם, איך אתם יכולים לייצר שיווק שהוא קצת מחוץ לקופסה ולא עוד קמפיין בפייסבוק או בגוגל .
Very excellent information can be found on site.Blog monetyze