לפני יומיים, פנה אליי אחד אנשי השיווק שלנו,
ואמר: אלעד, יש חברה מאוד גדולה בשוק,
רוצה למכור את העסק, היא מבקשת שתגיע אליהם לפגישה.
אני אמרתי לו, שהמדיניות שלי, זה שאני לא יוצא לפגישות,
ואם הם מעוניינים הם מוזמנים להגיע לפגישה אלינו.
הוא אמר שהמנכל שלהם מסרב בתוקף ואם לא תבוא אליהם, הוא מוותר על העסקה.
אמרתי לו זה בסדר גמור.
אם הוא לא רוצה להשקיע בלבוא לפגישה ללא עלות, הוא גם לא ישקיע בתהליך.
תשחרר אותו.
בקיצור הלכתי לחדר כושר להתאמן,
ותוך כדי שאני מתאמן, אני אומר לעצמי, תשמע חבל על הבן אדם. עושה טעות.
בוא נעזור לו. ביקשתי מהשיווק שלי, לקחת סיפור הצלחה שקיבלנו רק לפני יומיים,
בו עזרנו ללקוח אחר, לגייס תוך יומיים גיוס משקיע של 400 אלף דולר עם היועצת שלו תוך חודשיים.
עדיין לא פרסמנו את זה. אנחנו נעלה את זה בקרוב.
בקיצור לקחנו את הסיפור ושלחנו לו את זה בפרטי.
כמובן מיד הוא התקשר לקבוע איתנו פגישה כבר ליום המחרת.
המוסר השכל כאן,
תשמרו לעצמכם סיפורי הצלחה בטלפון,
כדי שתוכלו לשלוח אותם ללקוחות ולגרום להם להבין במה אתם יכולים לעזור להם.
הרבה פעמים שיחת בטלפון,
אי אפשר להבדיל, בין מה שטוב למה שלא טוב.
לספק איכותי ולספק גרוע.
סיפור הצלחה שאתם יכולים לשלוח ללקוחות שלכם,
יספר את הסיפור הרבה יותר טוב מכם.
אז כמובן קודם כל מה שאתם צריכים, זה שיהיה לכם בכלל סיפורי הצלחה.
ודבר שני זה לדעת לעשות בהם שימוש,
בדיוק כמו במקרה הזה, של שימוש מול לקוח שהוא לא סגור על עצמו.
הוא אפילו מסרב לפגישה.
הנה דרך טובה לעשות שימוש בסיפור הצלחה,
שלא רבים יודעים.
יאללה חברים אתם רוצים עוד טיפים? חפשו “ייעוץ עסקי” בחנות האפליקציות.
אנחנו מחכים לכם שם
ביי ביי