כיצד קירבה בעידן הדיגיטאלי יכולה להכניס לך כסף?
אני חייב לשתף אותך באבחנה שהייתה לי במהלך השבוע בעקבות המעבר למשרד החדש שלנו.
במהלך המעבר שלנו היינו מנותקים כמעט יומיים מכל טלפון, דבר שהדאיג אותי מאוד.
מה יקרה אם יתקשר לקוח ולא נוכל לתת לו את המענה המתאים? שהלקוחות שלנו ירגישו שנטשנו אותם? לשמחתי, כל העניין היה שקוף לחלוטין בעיני הלקוחות.
ההיפך הוא הנכון, לאורך השבוע קיבלנו תגובות יפות על דיוורים שלנו, על חומרים ששלחנו וכו’. זה הוביל אותי לחשוב קצת על שיווק אונליין ומה משמעותו לעסק.
קורסים אונליין הם תופעה הולכת וגדלה בשנים האחרונות, וקורונה רק חיזקה את המגמה. הקורונה גרמה לאנשים רבים להישאר בבית ולחפש דרכים ללמוד ולהתקדם מקצועית, ולקורסים הדיגיטליים היה מענה מושלם לצורך הזה. קורסים דיגיטליים מציעים מגוון רחב של אפשרויות למידה, החל מקורסים קצרים וממוקדים ועד קורסים ארוכים ומקיפים. הם זמינים בכל עת ובכל מקום, מה שיכול להיות יתרון גדול עבור אנשים עובדים או סטודנטים עם שעות עבודה או לימודים לא סדירות.
בנוסף, קורסים דיגיטליים נוטים להיות יחסית זולים יותר מקורסים פרונטאליים, מה שהופך אותם לאפשרות נוחה ומשתלמת יותר עבור אנשים רבים. מערכת LMS (Learning Management System) היא כלי חיוני לניהול קורסים דיגיטליים.
מערכת LMS מאפשרת למנהלי קורסים ליצור, לנהל ולעקוב אחר קורסים דיגיטליים. היא גם מספקת לסטודנטים גישה נוחה לתכנים של הקורס, כמו סרטונים, מצגות, משימות ומבחנים. קורסים דיגיטליים הם כלי רב עוצמה שיכול לעזור לאנשים ללמוד ולצמוח מקצועית. הם זמינים, נוחים וזולים, והם מהווים אלטרנטיבה מצוינת לקורסים פרונטאליים.
עבורי זה היה גיבוי משמעותי מאוד בשבועיים החולפים שבהם התקשורת הרגילה לא הייתה מסודרת.
רוב בעלי העסקים תופסים שיווק אונליין, דיוורים בדוא”ל וכד’ כשיטה “לתפוס” לקוחות חדשים, כמשהו מציק,אבל מפספסים את השימוש בכלי הזה לטובת פיתוח קשר אישי עם הלקוחות הקיימים ואף הפוטנציאליים. כיום, בעידן שבו הכל הופך להיות יותר ויותר דיגיטלי, אנחנו בעצם מחפשים לחזור צעד אחד אחורה,לימים שבהם הדברים היו הרבה יותר אישיים והרגשנו תשומת לב אמיתית מעסקים, הרגשנו חשובים כלקוחות. לקוחות רוצים להרגיש שמכירים אותם באמת, שמתייחסים אליהם באופן אישי, אבל כיצד משיגים את זה בעידן של היום? וכיצד זה יכול להשפיע על ההכנסה שלך? התשובה נמצאת במונח “שיווק פרסונלי“. היום אותה טכנולוגיה שגרמה לנו לתחושות הניכור והריחוק, מאפשרת לנו לייצר מערכת יחסים אמיתית עם הלקוחות. מעבר לזה, היא מאפשרת לנו להיות רלוונטיים עבורם ולהעניק להם בדיוק את מה שהם מעוניינים בו, משהו שנותן להם ערך אמיתי ושאותו הם מחפשים.
אם אנחנו כבעלי עסקים נבין את החשיבות של שיווק פרסונלי ונדע איך לתרגם זאת עבור הלקוחות שלנו, אני מבטיח לך שההכנסות שלנו יעלו באופן מיידי.
זו הדרך להפוך לקוחות ממתעניינים למעוניינים, ומפעילים לנאמנים!
אני יודע שזה מעניין אותך, כי עובדה שלחצת על הקישור ונשארת לקרוא את כל המאמר הזה (כן, גם זה שיווק פרסונלי) לכן, אני מזמין אותך לקרוא את הטיפ שנמצא במדור הבא כדי ללמוד יותר על התחום הזה- אני בטוח שזה יעשה מהפך בעסק שלך.
ואם עולה בך הרצון לקחת את זה כמה צעדים קדימה, אני מזמין אותך להתקשר לבת-אל בטלפון 03-5615200 שלוחה 110 או במייל marketing1@bizsuccess.co.il ולשאול אותה על הסדנא הבאה שתדבר בדיוק על הנושא הזה ועוד נושאים הקשורים לשיווק בעידן של היום.
כמובן שאני מזמין אותך לשאול אותי כל שאלה בנושא,
שלך,
03-5615200