28.9.14 הרצאת חינם: שירות לקוחות
לקוח מרוצה הוא איש השיווק הטוב ביותר שיכול להיות לעסק שלך ואם אינו מרוצה אף תקציב פרסום להשגת לקוחות חדשים לא יפצה על הנזק שאותו לקוח יכול לגרום לעסק שלך.
אנו מלווים רשתות רבות בישראל ומכשירים את הצוותים שלהם להיות מובילי שוק, לקוחות רבים שלא יכולים להרשות לעצמם להזמין אותנו להדרכות יקרות מסוג זה שואלים לא פעם: אז איך בעצם מכשירים את הצוות?מה מכעיס ומשמח לקוחות? איך מטפלים בלקוח כעוס מבלי לפגוע ברווחים? איך בודקים אם הלקוח מרוצה מהשירות שקיבל? מהם רגעי האמת שבהם הלקוח מודד אותך?
בהרצאה נגלה כיצד להתמודד עם כל לקוח ולהפוך אותו ללקוח מרוצה!
לפרטים נוספים והרשמה: Marketing2@bizsuccess.co.il
או בטלפון: 03-5615200 שלוחה 111