שיווק דיגיטלי
שיווק דיגיטלי הוא מונח רחב לכל עולם השיווק באינטרנט החל מקמפייני פרסום (לדוגמא, פרסומות בטיקטוק), נוכחות ברשתות החברתיות, קידום תוכן
שיווק דיגיטלי הוא מונח רחב לכל עולם השיווק באינטרנט החל מקמפייני פרסום (לדוגמא, פרסומות בטיקטוק), נוכחות ברשתות החברתיות, קידום תוכן במנועי החיפוש (SEO), קמפייני פרסום במייל, ועד לעבודה עם ״משפעיני״ ומובילי דעה ברשת – למעשה, כל מאמץ שיווקי המתרחש בין כותלי האינטרנט נכנס תחת ההגדרה של שיווק דיגיטלי.
בניגוד לשיווק המסורתי (כגון רדיו, טלויזיה, עיתונים פיזיים), מאמצי השיווק הדיגיטלי מתרחשים כולם בעולם הדיגיטלי – כלומר, האינטרנט. כיום, כמעט כל סטארט-אפ, חברה פרטית, ואף ארגונים ממשלתיים – מנהלים את מאמצי השיווק שלהם בערוצים האינטרנט והופכים את עולם ״השיווק הדיגיטלי״ לאחד הערוצים המרכזיים להגיע לקהל היעד שלהם.
לימודים בקורס שיווק עדיפות הם דרך מצוינת להקדים את המתחרים ולהשיג יתרון תחרותי. עם הנוף הדיגיטלי המשתנה ללא הרף, משווקים צריכים להיות מעודכנים במגמות ובכלים האחרונים. קורס שיווק עדיפות יעניק לך את הידע והמיומנויות הדרושים כדי להצליח בעולם הדיגיטלי של היום. תלמד על סוגים שונים של אסטרטגיות שיווק, כיצד להשתמש בניתוח נתונים לקבלת החלטות טובות יותר, ולקבל תובנות לגבי התנהגות לקוחות. על ידי נטילת קורס זה, תהיה לך גם גישה למומחים בתעשייה שיוכלו לספק עצות שלא יסולא בפז כיצד להגיע בצורה הטובה ביותר לקהל היעד שלך. בסך הכל, לימודים בקורס שיווק עדיפות הם דרך מצוינת להקדים את המתחרים ולהפוך למשווק יעיל. תוכנת פריוריטי נועדה לצייד את התלמידים בידע ובכישורים הדרושים להבנה ויישום תוכנה בסביבה ארגונית. תכנית הלימודים המקיפה מכסה את כל ההיבטים של פיתוח תוכנה, מהבנת היסודות של תהליכי מלאי ועד שליטה במודולי שיווק, מימון ורכש מורכבים. בקורס זה, הלומדים יקבלו הבנה מעמיקה של המרכיבים השונים של הטמעת תוכנה ויוכלו ליישם את הידע שלהם בתרחישים בעולם האמיתי.
שיווק מסורתי vs שיווק דיגיטלי
כשמדברים על שיווק מסורתי בד״כ מתכוונים לדברים כמו ערוצי הטלויזיה המסורתיים, תחנות רדיו, עיתונים פיזיים, שלטי חוצות, מגזינים, מכתבים בדואר וכו׳. ואמנם כל ערוצי השיווק האלה עדיין חלק בלתי נפרד מחיינו, העשורים האחרונים הביאו מימד חדש לחיים שלנו – האינטרנט. הדיגיטל.
עם התפרצות הטכנולוגיה לחיינו בעשורים האחרונים – סמארטפונים, רשתות חברתיות, אפליקציות, אתרים – אין מנוס מהאינטרנט – כולם שם! עולם השיווק היה חייב להמציא את עצמו מחדש ולפנות לקהל שנמצא ומסתובב בערוצים החדשים – וזה למעשה התוספת של ״דיגטלי״ למילה ״שיווק״ שמבדילה את השיווק הדיגיטלי, מ שיווק מסורתי.
היתרונות של שיווק דיגיטלי
בניגוד לשיווק מסורתי, עולם השיווק הדיגיטלי פתח את השיווק לערוצים מגוונים מלבד אלה שהתרגלנו אליהם רשתות חברתיות, מנועי חיפוש, אפליקציות, ״משפיענים״, פודקאסטים, יוטיוברים, אושיות אינסטגרם הערוצים וההזדמנויות להגיע לקהל חדש לא נגמרות באינטרנט וכל שנה מתווספים ערוצים חדשים בעולם הדיגיטלי לרשימה.
לאור המגוון והעומק של ערוצי הדיגיטל השונים, שיווק דיגיטלי מאפשר הגעה לקהל מטורגט (Targeted), זאת אומרת, להגיע לקהל רלוונטי בדיוק גבוה יותר מאשר ערוצי השיווק המסורתיים.