פייסבוק IQ אלעד הדר
כמה חשוב לכם איי קיו? אז אני מתאר לעצמי שחשוב לכם המון אבל כמה מכם משתמשים בפייסבוק איי קיו? כנראה שלא הרבה.
מה זה בדיוק פייסבוק איי קיו?, פייסבוק איי קיו, זה הדתה המצטברת שפייסבוק אוגר על המשתמשים שלו לפי תחומי עיסוק.
זה סוג של אנליטיקס, מה זה אומר? זה אומר בדיוק כמו שגוגל יכול לתת לך נתונים כדי לעודד אותך לפרסם לקהל היעד שלך.
אם תחפשו בגוגל, פייסבוק היי קיו ותחפשו בדיוק את פייסבוק אייקיו כי יש כאלה שהם מפרסמים על חשבונם וזה לא הם.
תיכנסו לפייסבוק היי קיו תוכלו להגיד, אני גר בתל אביב, אני מפרסם את תחום ה”פיטנס” ואז הוא מיד יתן לכם נתונים דמוגרפים ונתונים עסקיים, מי רוב האנשים שאתם צריכים לפנות אליהם.
האם זה גברים, נשים, מה הגיל, מה תחומי העניין שיש להם בדרך, וכל שאר האנליטיקס שבדרך כלל פייסבוק נותן.
למה הוא נותן את זה בחינם, כי זה יעזור לכם לאפקט החשק לפרסם יותר.
המידע הוא בחינם אז בפעם הבאה במקום לסמוך על איש הדיגיטל שלכם שיעשה לכם עבודה טובה או על העובד דיגיטל שלכם שהוא יחפש את המידע הזה.
שלחו לו פשוט את הסרטון, תגידו אלעד המליץ על פייסבוק איי קיו לך לחפש, תאגור, תחפש את הנתונים, תחזור אליי עם מסקנות מה אפשר לעשות.
או פשוט שבו עם חבר מהתחום, אם אין לכם כזה איש דיגיטל ותריצו רעיונות תגידו אני רואה שקהל היעד העיקרי שלי הוא קהל אלף, בית וגימל.
בוא נחשוב מה מעניין אותם, מה השפה שהם מדברים, מה כואב להם, מה הם מחפשים, מה הפתרונות שהם היו רוצים לטפל בהם.
רוב האנשים דרך אגב קונים מרצון לשיפור ומפחד מהחמרה ולא ממקום לחפש הטבה.
זאת אומרת בן אדם מפריע לו המשקל שלו הוא מעוניין לרדת זה משהו שמציק לו, אנשים לא מחפשים הטבה הם לא מחפשים לישון טוב יותר, הם מחפשים להיפטר מכאבי הגב.
תמיד תחפשו את הגורם השלילי עד כמה שזה לא נעים ולא נחמד זו הסיבה האמיתית שרוב האנשים באים לקנות הם מחפשים לפתור בעיה.
אז יאללה חברים לכו לפייסבוק היי קיו ותעלו את האייקיו שלכם לגבי הלקוחות שלכם אנחנו נחשו מה, נתראה בשיעור של מחר ביי ביי