מי לא רוצה עוד 2,000 ₪ בחודש, נקי
אני בדיוק עובד על המצגת של הסדנא שאני מעביר שבוע הבא בנושא הגדלת הכנסות בלי להגדיל את ההוצאות ואני תמיד אוהב לתת דוגמאות וללמד דברים שאני משתמש בהם כדרך של שגרה והיום החלטתי לחלוק אתך דוגמא איך אני מגדיל את העסק שלי בלי להוציא עוד כסף על פרסום ושיווק.
יש לי מדיניות ברורה מאד, כל לקוח או אדם שמפנה אלי לקוח לשירות מתוגמל כספית או בשירות, לרוב המפנה מפנה אלי לקוחות בלי להיות מודע בכלל על שיטת התגמול שלי והוא מאד מופתע ואין דבר יותר כיפי מלשמוע אותו מגיב זה קצת כמו להיות אריאלה ממפעל הפיס על בסיס יומי
הכיף הגדול הוא שיש אנשים שאפילו אין להם עסקים אבל באים במגע יום יום עם בעלי עסקים שצריכים עזרה, אני דואג לתגמל אותם ואחרי הפעם הראשונה הם חושבים וואו למה שאני לא אעשה מזה הכנסה קבועה והם אכן יוצרים להם הכנסה קבועה, הם יודעים שבממוצע 1 מתוך 3 לקוחות שמגיעים אלינו מזמינים שירות והם מקבלים סכום מאד יפה.
הסיבה שאני מספר לכם את זה כי אני מוציא לא מעט שיקים כל שבוע לאנשים שהפנו לקוחות וככל שאני מוציא יותר אני יודע שעזרתי ליותר אנשים, גם ללקוח החדש וגם למי שהפנה וקיבל תגמול, האם אצלך בעסק יש מנגנון תגמול קבוע ללקוחות מפנים?
האם דאגת ליידע את המפנים אליך על התגמול?
עם יד על הלב האם התגמול קורה גם למי שלא יודע שיש תגמול כזה אפילו אם הפנה רק כי אוהב אותך ומעריך את העבודה המקצועית שאתה עושה? כי הרי ברור שאם הוא יתוגמל פעם אחת ועוד בהפתעה עכשיו כל היום הוא ילך ויחשוב את מי עוד הוא יכול להפנות אליך, יש לקוחות שלא משלמים לי על השירות מרוב שהם מפנים לי לקוחות אני צריך להוציא להם שיקים, כך גם השגתי לקוח מרוצה וגם הוא לא משלם וגם התחלתי מעגל חדש של לקוחות מרוצים בקיצור WIN WIN.
עכשיו שהגדרת מנגנון תגמול הגדר דרך פעולה ומעקב כדי לדאוג שהמכונה תמשיך לעבוד כמו כל פעולה בעסק אם לא תקדיש לזה זמן ומשאבים זה לא ימשיך להתקיים.
מקווה שהטיפ נתן לך חומר מחשבה או דרך חדשה להשיג לקוחות ולהגדיל את העסק, בהזדמנות זו אני מזמין אותך לעשות שני דברים
- לבוא לסדנא ביום ג’ הבא וללמוד במשך 8 שעות עוד עשרות כלים ויישומים מוצלחים שהפכו את Success לאחת מחברות הייעוץ הגדולות בארץ, כלים שלקוחות שלנו מיישמים יום יום וצומחים גם.
- כמובן – להפנות אלינו לקוחות ולהיות מתוגמל בכסף או בשירות מה שתבחרו
מקווה לשמוע ממך בקרוב
אלעד הדר