כלי לניהול ערוץ יוטיוב – שיווק
אם אתם משתמשים ביוטיוב ואם אתם לא משתמשים ביוטיוב, כדאי מאוד שתתחילו.
יש אפליקציה והאמת, גם מן הסתם אתר אינטרנט שנקרא יוטיוב, סטודיו, יוטיוב
הבוקר החלטתי לשתף אתכם באיזשהו כלי שמאוד יכול לעזור לכם.
אם אתם משתמשים ביוטיוב ואם אתם לא משתמשים ביוטיוב, כדאי מאוד שתתחילו.
יש אפליקציה והאמת, גם מן הסתם אתר אינטרנט שנקרא יוטיוב, סטודיו, יוטיוב, סטודיו הוא בעצם הגרסה שבה אתה יכול לראות את הסטטיסטיקות של הערוץ שלך ולמה זה חשוב. אז קודם כל אתה יכול לראות מה הסרטון שנתן לך, צפיות הכי טובות השבוע מהפלייליסט שניגן לך הכי טוב בשבוע. כמה דקות בממוצע. אנשים צופים בסרטונים שלך מאיזה ערוץ אנשים מגיעים אליך האם הם מגיעים מהווצאפ? האם הם מגיעים מהיוטיוב שלך? הם מגיעים חיפושים אורגניים או מקידום אתה יכול ללמוד המון המון נתונים. לדוגמה, אם רוב הצופים שלך הם אנשים שמנויים לערוץ שלך או לא מנויים לערוץ שלך וכל אחד ואחד מאלה יכול לתת לנו שפע של נתונים שיעזרו לנו לקדם טוב יותר את הערוץ.
אני אתן לכם דוגמא אם אני רואה, לדוגמה שסרטון על מכירות עבד הרבה יותר טוב. בסרטון על ארגון אז אני יכול לדאוג לעשות הרבה יותר סרטונים על כל מה שקשור למכירות. אם אני רואה סרטונים ארוכים של חמש דקות עובדים הרבה יותר טוב. סרטונים של שתי דקות, אז מן הסתם אני יכול להדגיש ולעשות סרטונים הרבה יותר ארוכים ולתת יותר ערך.
אם אני רואה שמשהו עובד לזה שרוב התנועה שלי מגיעה מהוואטסאפ, אני מבין שאני צריך להמשיך לרשום אנשים לשיעורים היומיים שמגיעים בוואטסאפ. אם אני רואה שהשתפר לי הקידום האורגני אני יכול לראות אפילו איזה מילים חיפשו על מנת לצפות בסרטונים האורגניים בצורה אורגנית ולמעשה אתה ממש רואה איזה מילות חיפוש אנשים חיפשו כדי להגיע לסרטונים. למעשה, גוגל, שהיא הבעלים של יוטיוב, באה ואומרת לכם, חכה, אני אעזור לך, למה להתאמץ? אתה רוצה להעלות סרטונים, אתה רוצה שיהיה לך הרבה צופים. בוא אני אעזור לך. תתפלאו, אבל יוטיוב מרוויחה מהציפיות שלכם. בדיוק כמו שאתם מרוויחים כי גם הם מרוויחים את תנועה ככל שיישארו יותר זמן ביוטיוב, יחשפו ליותר פרסומות ולכן יוטיוב הרבה פעמים משלמת לערוצים שעברו את האלף מנויים ומעלה עבור חשיפות וצפיות. היא משלמת כסף, אבל זה כבר נושא למאמר אחר.
אז חברים אתם רוצים להיות מקצוענים? כמו בכל דבר, צריך לעקוב אחרי הסטטיסטיקות ולא רק לעלות ולעלות ולעלות תוכן. כמובן, קשה לעשות סטטיסטיקה אם העליתם רק שני סרטונים. אבל בואו תעלו לפחות חמישה ואז תתחילו לבחון מה עובד לכם יותר טוב. זה נותן המון המון מוטיבציה להמשיך ולעשות.