זאת לא סיסמא-אין כמו בבית
את האמת, נכון שאין כמו בבית?
לפני ארבעה ימים חזרתי מארצות הברית, מכוניות מהירות, אוכל מעולה, מלון פאר, כנס ברמה הכי גבוהה בעולם אבל תכל’ס, אין כמו בבית, כמו אשתי והילדים, אין כמו המיטה שלי, כמו הצוות שלי, כמו המשרד שלי, כמו האוכל הישראלי, כמו הלקוחות, כמו החברים….
בקיצור אין כמו בבית, אבל איך זה קשור לעסקים ומה לך יוצא מזה?
המסר הוא פשוט, תן ללקוחות שלך תחושה של בית. היום ישב אצלי חבר טוב ולקוח וסיפר לי ששכן שלו שיש לו מסעדה ביקש ממנו טיפ איך לשפר את המסעדה והחבר שלי אוכל שם קבוע, שאל אותו החבר “תגיד איך קוראים לי” ובעל המסעדה לא ידע את שמו, אפילו שזו מסעדת פועלים קטנה, אז החבר שלי אמר לו: “אם אתה רוצה להגדיל את ההכנסות איך זה שאת הלקוחות הקבועים שלך אתה אפילו לא מכיר? בוא תתחיל בזה”.
הסיפור הזה ממחיש בצורה הטובה ביותר כמה חשיבות יש לתחושה הביתית שנותנים ללקוח ולא משנה מה העסק, אם זה לזכור את יום ההולדת שלו או את העובדה שהבת שלו בדיוק התגייסה ועושה טירונות, אם זה שהוא עבר דירה או איך הוא שותה את הקפה שלו.
תודו שבמקום שזוכרים מה אתם אוהבים לשתות ואפילו כמה סוכר אתם רוצים מיד ממלאת אתכם תחושת חמימות שגורמת לכם לרצות לחזור למקום הזה ופשוט להמשיך לקנות שם, זו הסיבה שאנשים עדיין אוהבים ללכת לירקן או הקצב השכונתי , זו הסיבה שאנשים הרבה פעמים מעדיפים עסק קטן ושירות אישי מאשר חברה גדולה שבה הם לפעמים מרגישים שהם נעלמים.
תהיו אישיים, תהיו חברתיים, צרו בית שיהיה לי כיף לבוא אליו ואני מבטיח לבקר יותר וכך גם חבריי.
מחכה להזמנה לביקור אצלכם ומזמין אתכם בשמחה לבקר אצלי.
שלך,
אלעד הדר, מנכ”ל
SUCCESS ייעוץ עסקי