איך חסכנו מעל 50 אחוז בהוצאות הקמפיין בגלל שינוי אחד קטן ללקוח שלנו?
בסיפור שלנו היום אז אחד הלקוחות שלנו שמפרסם בסכום צנוע ב300 שקלים ביום, כעשרת אלפים שקלים בחודש מקבל לידים בהתחלה בעלות של 25 שקלים, 21 שקלים, והצלחנו להוריד אותו והגענו למקסום של בין 13 ל-13.5 שקלים לליד איכותי אבל אז החלטתי לעשות מעשה נוסף ולהיכנס בעצם לטבלת הלידים אנחנו מאוד אוהבים לעקוב אחרי התוצאות ולנתח אותם סטטיסטיקות כי מה שאתה לא מודד אתה לא יכול לנהל ואני פריק של אופטימיזציה ולראות איך אנחנו כל הזמן יכולים לעשות את הטוב טוב יותר מניתוח של הנתונים התחלתי להסתכל וראיתי איזושהי מגמה עבור על הלקוח הזה אני מסתכל ואני רואה שיש מגמה בכמות הלידים, יש שעות שנכנסים מלא מלא לידים ויש שעות שנכנסים מעט מאוד לידים למעשה זה מתחלק משהו כמו ל-20% ו-80% יש לי שאלה אליכם, אותו בעל עסק פונה לבעלי עסקים באיזה שעה לדעתכם הוא קיבל הכי הרבה לידים? בשעות הבוקר, בשעות הצהריים, בשעות הערב, בשעות הלילה, שעות שלפני בוקר בואו תחשבו שנייה, לפני שאתם עונים שמונים אחוז מהלידים, שימו לב, שמונים אחוז מהלידים בניתוח של הנתונים ספציפית לגביו הגיעו מהשעה 5 בערב עד השעה 8 בבוקר הלוגיקה שאני חושב זה כנראה שזה הזמן שיש לבעלי עסקים באמת להסתכל ולהירשם לדברים עד אז הם עסוקים בטיפול שוטף של העסק נשמע מאוד הגיוני אבל בלי לראות את הנתונים לא היינו יודעים את הדבר הזה כל מה שעשינו, עשינו קמפיין פיילוט, לקחנו קמפיין נפרד שהוא אותו קופירייטינג, אותם תמונות הכל אותו דבר, אותה דמוגרפיה, אותו פילוח קהלים, הכל אותו דבר, רק שינינו דבר אחד ביקשנו שהקמפיין הזה ירוץ משעה 5 בערב עד שמונה בבוקר אתם יודעים מה קרה? התחלנו לקבל לידים בעלויות של 5 ו-6 שקלים במקום 13 ו-14 שקלים כן, אני יודע שזה יותר מ-50 אחוז הנחה ממה שקיבלנו קודם המשכנו להריץ את שני הקמפיינים במקביל ועכשיו השלב הבא זה לקחת את אותו תקציב של 300 שקלים, ולמעשה זה אנחנו הופכים אותו לתקציב ששווה 800 שקלים בשובי אבל עדיין עם אותם 300 שקלים, כי מה שנעשה זה פשוט נעביר את אותו תקציב של לידים מ-5 בערב עד שמונה בבוקר, הרי בעלי עסקים מצביעים ברגליים, או יותר נכון באצבעות באיזה שעה מתאים להם כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחון את הנתונים, אתם נותנים לחברת הקידום או עושים בעצמכם עבודה לא מקצועית ואתם לא מבינים שלחברת הקידום ולמי שמשרת אתכם יש אינטרס הפוך משלכם ככל שהם יעבדו פחות על הקמפיין שלכם, הם ירוויחו יותר אז מה שנשאר לכם זה לקחת חברה שעובדת באמת על בסיס תוצאות, או ללמוד להסתכל בעצמכם כך תוכלו להכפיל את התוצאות, תנסו את הטריק הזה, לכו לבדוק עכשיו בשבוע האחרון מה השעות שקיבלתם הכי הרבה לידים, תנתחו את זה על זמן, תשתמשו באקסל, בצביעה אם אתם יכולים לעשות את זה צביעה לפי מגמות ולראות מה השעות שאתם מקבלים הכי הרבה לידים תכוונו לשעות האלה ותראו איך כבר הצלחתם לשפר את תוצאות הקמפיין ספרו לי אם ישמתם, ספרו לי אם אהבתם, ספרו לי מה התוצאות כי אני תמיד שמח לעזור תמשיכו לעקוב, אנחנו נתראה בשיעור של מחר. ביי ביי