תוצאות בעסק תוך חמש שעות – שיווק
הלקוחות צרו איתם תוכנית שגרירים שיהיה לו אינטרס להפנות מן הסתם לנו יש אינטרס להפנות אני רוצה. הלקוחות שלי ישלמו כמה שפחות מס יהיו מרוצים.
חמישה חודשים או שש שעות תוך כמה זמן הייתם? מעדיפים לקבל תוצאות של שיווק בעסק שלכם אז זה השיעור שלנו היום והדרך ללמד אתכם שיטה פשוטה, איך גרמתי ללקוח לקבל תוצאות? מיד מהרגע שהוא התחיל. יעוץ וזו שיטה פשוטה שאתם יכולים ליישם בכל עסק. אז הגיע אליי בחור שעוקב אחרי השיעורים היומיים הרבה זמן, הוא אומר תשמע אני משרד רו”ח ואצלי בעסק מאוד מאוד קשה לגייס לקוחות לידים בכלל. אני לא מקבל, לא משנה מה עשיתי כי רו”ח מחליפים, או שבאמת יש קטסטרופה. או שפותחים עסק חדש? וגם האמת שפחות. מעניין אותי העוסקים הפטורים. אני יותר מעניין אותי העסקים והוא צודק. ואז אמרתי לו, אוקיי, בוא תספר לי מה עשית ופעולת השיווק העיקרית שהוא עשה. זה בעצם שילם לחברת קידום אורגני, מה שנקרא ca, סרט אופטימי שאמרה לו כל הזמן חסר מאמרים. תכתוב עוד תוכן, הוא אחד שלא אוהב להצטלם, וזה בסדר ושישים וארבע דרכים איך לייצר תוכן. סרטונים זה אחד מהם, ואם אתה לא אוהב, זה בסדר לעשות מאמרים ויש עוד שישים ושתיים דרכים שונות וכל הזמן זה היה היתה לו. אתם לא מקדמים אותי. אני לא מופיע מספיק גבוה בגוגל. אתה לא מייצר לנו מספיק תוכן בהשמה ההדדית הזאת הובילה לחצי שנה שלא יצרה אפילו ליד אחד מהאתר שלו. אחרי שדיברתי איתו ארוכות הבנתי בדיוק מה הבעיה והוא החליט להתחיל אצלנו תהליך ייעוץ. ואז הוא אומר לי טוב עכשיו שחתמתי תגיד לי את האמת. תוך כמה זמן אצלך אני אראה תוצאות? אמרתי תראה, בדרך כלל אני לא אומר את זה ללקוחות, אבל במקרה שלך אני אגיד לך שתוך חודש אתה כבר תתחיל לקבל לידים, אומר לי חודש אני לא מאמין. אמרתי כן, חודש אומר, לא. יכול להיות שתוך חודש אני אקבל, הכי אני חצי שנה בקידום ולא קיבלתי ליד אחד אמרתי, אז בואו נראה לך שהיום תקבל לידים, הוא אומר לי היום, נו, איך יכול להיות? אני עדיין פה השעה כבר אחת בצהריים. אין סיכוי שאני אקבל לידי. אמרתי לו למה אין סיכוי בו אני אוכיח לך. כל מה שעשינו זה הדבר הבא וזה שני דברים אחד השתמשתי בקהל הקיים שלי וזה נקרא תוכנית שגרירים שאתם צריכים לגייס מישהו שהלקוחות שלכם נמצאים אצלו, והדבר השני. זה המצאתי לו שירות מבוא שירות, מבוא זה, שירות שלא עולה כלום בעל ערך ומאפשר ללקוח להתנסות בטעימה מהשירות שלכם. כמובן שקר או החשבון משהו יכול להציע. זה בחינה ובדיקה של הדוחות שלי, לראות אם יש לי דוח שלא ברור לי למה אני משלם כל כך הרבה מיסים, או האם אני בטוח שרואה החשבון שלי מנצל את כל הטבות המס שמגיעות לי. האם דיווח המשכורות נעשה כראוי והאם הכניסו את ההוצאות הנכונות לכרטס את הנכונות, או שדחו את זה לכרטס את המנהלים וסוף השנה אני איאלץ לשלם על זה מס. איגדנו את זה בהסבר מאוד מאוד יפה ושלחתי את זה לא ללקוחות שלי אלא ליועצים, ואמרתי חבר’ה, מישהו מהלקוחות שלכם. לאחרונה התלונן שה רו”ח שלא עושה לו עבודה לא טובה ולא ברור לו למה הוא משלם יותר מידי מיסים והוא פתאום היה מופתע מגובה התשלומים. אנחנו מציעים בדיקה בחינם ע”י רואה חשבון אל”ף בי”ת גימ”ל. וטפנו אליו הוא ישמח לתת את השירות הזה, מן הסתם הוא נותן את השירות הזה כפגישה בחינם. אבל אם הוא ימצא מספיק ליקויים שיגרמו ללקוח להשתכנע שרואה החשבון שלו עושה עבודה לא טובה, הוא יבחן את האפשרות להצטרף, מן הסתם ללקוח שאני מפנה אליו. מה שקרה זה שמהרגע ששלחתי את ההודעה בככה. תוך שעות בודדות הגיעו לו כבר חמש הפניות חמות ומיד קבע איתם פגישה ואני בטוח שעם חלקם בסופו של דבר זה יסתייע, וכאן אני מאגד לכם את זה לשני חלקים אחד תכינו שירות מבוא טוב בעסק שלכם שיכול להוביל אליכם לקוחות שהוא בחינם בעל ערך, ומוביל לקוח להתנסות בשירות שלכם ושתיים במקום לפרסם אותו ברשתות החברתיות, שזה קר מאוד, תחפשו מי מכיל את הלקוחות שלכם שאתם מכירים, צרו איתו תוכנית שגרירים שיהיה לו אינטרס להפנות מן הסתם לנו יש אינטרס להפנות אני רוצה. הלקוחות שלי ישלמו כמה שפחות מס יהיו מרוצים, ובסופו של דבר אני מרוויח משניהם.