שיווק קו שני אלעד הדר
מיטב המשוררים אמרו שפראיירים לא מתים הם רק מתחלפים או לצורך העניין מחליפים כרטיס אשראי.
סביר להניח שאם אתם צופים בסרטון הזה ברובכם יש בעלי העסקים ורובכם מפרסמים בפלטפורמות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק וכן הלאה.
אני הפסקתי לשלם על פרסום מזמן אני מספר לך מה זה כבר בסרטונים האחרונים אבל היום באמת שהוא מיוחד על שיטת שיווק שרובכם לא מכירים לא עושים ולא עושים אפילו את החלק הראשון שלה שלא לדבר על החלק השני.
החלק הראשון שלה דיברנו בסרטון של אתמול ומי שלא צפה חובה לגלגל אחורה ולראות או ללכת ביוטיוב אחורה או פשוט למצוא את השיעור הקודם.
ההמשך שלה הוא בעצם שיווק קו שני, תרשמו את המונח שיווק קו שני, כי אתם הולכים להשתמש בו הרבה.
זוכרים שבשיעור של אתמול סיפרתי לכם שבעצם השתמשתי בשיטות שיווק ישנות שכאילו לא עובדות יותר.
אני בעצמי בעבר צחקתי על זה שהיום אסמסים משמשים רק לקופות חולים וחברות ביטוח.
יחד עם זאת שרציתי לשלוח ל 26 אלף אנשים הודעה אמרתי אני לא אשלח את זה ברובוט של הוואטסאפ זה הרבה מידי, זה יקח הרבה זמן וזה מסוכן באופן כללי לחסימה של כרטיס ה sim שממנו אתם שולחים.
מי ששולח ברובוטים של וואטסאפ יודע על מה אני מדבר ומי שלא שלא ינסה בלי הדרכה כי יחסמו לו את הסים.
אז מה שאמרתי זה בוא נעשה את זה באמצעות אסאמס, אז שלחתי את האס אם אס ובאמת נרשמו בנגלה הראשונה 264 האנשים.
מהי אותה נגלה שנייה וזה שיווק קו שני, שיווק השני הוא בעצם לקחתי את הרשימה של האנשים ששלחתי אליהם רק ביום שישי את ההודעה ואתמול שלחתי להם הודעה נוספת כמובן הורדתי את כל אלה שכבר קיבלו את ההודעה ונרשמו אותם 264 האנשים פשוט הסרתי אותם.
יש תוכנה כזאת באקסל נוסחה שנקראת וילוקאפ ואל תצפו שאני אלמד אותכם עכשיו כבר נתתי לכם את הנוסחה אז אל תתעצלו כנסו ליוטיוב ותראו איך עושים את זה.
יש נוסחה שנקרא וילוקאפ, פשוט עושים מי שמופיע בטבלה הזאת תוריד אותו מהטבלה הזאת ואז נוצרת לכם טבלה פחות אותם 264 אנשים.
עכשיו דמיינו מה כבר התוצאה יכול להיות אם אני אקח את הטבלה ששלחתי לה ביום שישי ואני אשלח לה ביום שני עוד הודעה לאותו קהל עם אותה הצעה.
כמה ירשמו? אם בנגלה הראשונה נרשמו רק 264 אנשים.
כמה כבר ירשמו בפעם השנייה? 217, שמעתם נכון 217 איש נרשמו בנגלה השנייה.
כמובן שיש פה אלמנטים של ניסוח וקופירייטינג.
השתמשתי במונח, כנראה פיספסת את ההודעה שלי בפסח עשיתי את זה מאוד מאוד פרסונלי, השתמשתי בשם של הבנאדם.
אמרתי אז הינה ההטבה שוב שלא תפספס אפילו שאנחנו כבר אחרי פסח וכמובן עוד 217 איש נרשמו ביחס ל 264 הקודמים.
המסר כאן הוא לעשות לא רק שיווק פעם ראשונה בדרכים שלא עשיתם הוא בכלל לעשות שיווק קו שני.
למעשה רוב האנשים לא יודעים שזה פיצר שקיים אפילו בדואר אלקטרוני איזשהו מאפיין.
אם אתם עובדים עם תוכנת דיוור טובה כמו לדוגמא שלח מסר, אנחנו עובדים איתה שנים ומי שרוצה נשלח לו קישור להרשמה עם איזה שהיא הטבה בשמחה.
התוכנה מאפשרת רגע לפני השליחה לייצר עוד וי ולהגיד מי שלא פתח את האימייל הזה אחרי 24 שעות, 12 שעות, 8 שעות אחרי יומיים, תחליט אתה כמה זמן, שלח לו הודעה נוספת ורק תשנה את שורת הכותרת.
מי שלא פתח במייל כנראה שורת הכותרת לא פיתתה אותו מספיק.
לצורך העניין אם אני כותב, היי פסח שמח ואני שולח את זה ביום שישי ביום שני אני אומר כל מי שלא פותח את ההודעה הקודמת ששלחתי לו בפסח שלח לו בבקשה הודעה נוספת כנראה פיספסת את ההודעה שלי בפסח ואני לא רוצה שתפסיד את ההטבה ואז הוא מגורה על ידי זה וכמובן לוחץ ופותח.
אותו דבר אני יכול לעשות בוואטסאפ לקחת טבלה ולראות מי צפה בסרטון מי פתח את ההודעה אפשר היום לעקוב אחרי קישורים לראות קישורים מקוצרים ואפילו נשק סודי חדש שפיתחנו שזה משהו לשיעור אחר יש לנו קישור ייחודי לכל אחד.
אני יכול לדעת כל אחד ואחד עם הוא לחץ, אם הוא פתח, אם הוא קרא, אם הוא נרשם ואפילו לעשות לו הרשמה אוטומטית.
בקיצור להעיף את הראש, חבל על הזמן כל מה שאתם צריכים לעשות זה להבין שיש דבר כזה שנקרא שיווק קו שני.
שלחנו ביום שישי ביום שני שלחנו שוב כמעט את אותה הודעה שינויים קלים.
יכול להיות שאפילו אנשים שצופים בסרטון הזה שהם אלה שנרשמו מהקו השני.
אז חברים לכו לעשות שיווק קו ראשון, לכו לעשות אחר כך שיווק קו שני ואף פעם אל תחשבו איך אתם חוסכים בתקשורת אלה תמיד איך אתם מוציאים יותר תקשורת.
ומאוד מאוד חשוב תשלחו רק למי שאישר לכם אל תסתכנו בחוק הספאם אנחנו אף פעם לא שולחים למי שאסור ותקפידו על הכללים והחוקים אל תשכחו לשים הודעת הסר וכן הלאה וכן הלאה.
למי שצריך עוד טיפים בנושא הזה, אז יש לנו לא מעט סרטונים על הנושא.
אם אהבתם אז אולי כדאי שתורידו גם את האפליקציה שלנו חפשו ייעוץ עיסקי עם שני י” ותנו לנו את זה שיתוף אנחנו מאוד נעריך את זה.
שיהיה יום נפלא ואנחנו נתראה בשיעור של מחר ביי ביי