שיווק זה חקלאות ולא צייד
אין כאן בן אדם אחד שצופה בסרטון שהתרחש למה שאני אוכל להגיד עכשיו, כל מי שצפה בסרטון הוא רוצה ביטחון בעתיד שלו.
ביטחון במשפחה שלו, ביטחון בכלכלה שלו ,ביטחון בתעסוקה שלו, אנחנו רוצים ביטחון שיהיה לנו בית.
אנחנו כל החיים בנויים לזה שאנחנו רוצים שיהיה לנו ביטחון, יחד עם זאת רוב מי שצופה בסרטון הזה עושה שיווק בדרך הלא נכונה ולכן מידי יום העתיד שלו לא בטוח הוא לא בטוח איך יראה החודש הבא שלו, שבוע הבא שלו ,השנה הבאה שלו.
זה הסיבה שאני יושב עם בעלי עסקים ואומר להם בוא תעשה יעדים בוא תעשה מטרות.
אז הם עונים לי איך אני יודע שזה מה שיהיה לי?
אז אני אסביר לכם ,שיווק וכל עסק צריך לעשות שיווק, שיווק זה חקלאות ולא ציד.
אני רואה בעלי העסקים שניזונים מלחפש את הלקוחות שלהם עם איזה רובה ולריות עליהם באיזה שהוא קמפיין ולנסות להשיג לידים, לידים, לידים.
ואתם יודעים שאני כל הזמן קוראת לזה נרקומנים של לידים שבעצם מגיעים אותם אנשים קרים מאוד, אתה צריך לשכנע אותם המון למה כדאי להם לעבוד איתך.
הם לרוב מאוד סקפטים מבקשים חומרים אתה עובד מאוד מאוד קשה ושוחק את הארגון שלך..
הרבה מהם אפילו אפילו איתך פגישות ולא יגיעו כי הם מזלזלים, הם לא יודעים מי אתה.
אם הם הגיעו סיכויי הסגירה קטנים ויותר מזה הם לרוב ישוו את המחיר ולא לאת תועלת כי הם לא יודעים מי אתם.
שאני אומר שחקלאות ולא צייד , בכוונה שאתם צריכים לייצר נכסים ונכסים היום אנחנו חיים בעידן דיגיטלי.
כמו של שחקלאי זורע, אז אם נסתכל על היומיום שלנו לזרוע בימינו זה להכין תוכן לייצר סרטונים לתת ערך.
הרי אנחנו תמיד יודעים שאנשים קונים ממי שהם סומכים עליהם ולכן יש רצף שנקרא נואו לייק וטראסט.
אנשים צריכים להכיר אותכם לאהוב אותכם להעריך אתכם ואם הם יבטחו בכם הם יעשו איתכם עסקים.
אתמול עלה לי הרעיון הסרטון הזה אחרי שראיתי בעל עסק שעושה מחזור קטן של כמה עשרות אלפי שקלים מוציא אלפים רבים של שקל פרסום שלו.
אמרתי לו תקשיב תקציב פרסום שלך יותר גדול משלי ואני חברה שמוכרת במיליונים חודש. אומר לי מה לא יכול להיות אמרתי לו בוא אני אראה לך פתחתי לו את מסך המחשב שלי והראתי לו שהיום הוצאתי כבר 38 שקלים על פרסום שמעתם נכון 38 שקלים במקום ואתמול התפרעתי ותקציר הפרסום שלנו הגיע ל 62 שקלים מטורפים.
אומר לי אלעד איך זה יכול להיות אמרתי לו כי אני משקיע בחקלאות ולא בצייד.
אני לא כל היום ממן את גוגל ואת מארק צוקרברג באיך להשיג לידים אלא אני משקיע ולבנות את העסק שלי למחר.
אני כבר המון המון זמן עושה פודקאסטים, ועוד יותר זמן מי זה עושה סרטונים ומחזיק עמוד פייסבוק ומעלה תכנים וכותב את 15 הדיברות לאיש מכירות.
מי שחבר בפייסבוק או ראה בסטטוס בוואטסאפ בבוקר.
15 הדיברות לאיש מכירות ואני מייצר תכנים ואני משקיע אני נותן המון ערך כי אני מאמין שמי שמעריך אותך ומבין שיש מה לקחת ממך הוא זה שמתאים להיות הלקוח שלך.
ולא זה שרדפת אחריו עם נבוט בניסיון להפיל אותו שולל לרגליך.
חברים תשקיעו בחקלאות ולא בצייד, אל תחפשו איך מחר אתם מחזירים את ההשקעה הזאת , הטעות הנפוצה ביותר, מה אלעד אתה מצפה שאני מממן פוסט של סרטון אבל אני לא ממיר שם, אני לא מניע לפעולה איך הם פנו אליי?
אם כל הזמן אתם מחפשים רק את הכאן והעכשיו, לא יהיה לכם מחר.
שמעתם מה אמרתי? אם אתם כל הזמן מחפשים את הכאן והעכשיו לא יהיה לכם מחר. השקיעו בחקלאות לכו לראות איך אתם מייצרים לעצמכם זה נקרא גאנט תוכנית שיווקית שנתית.
עכשיו שבו זה ממש בסדר שבו עכשיו אחרי הסרטון תגידו אוקיי בוא ניקח את היומן שלי אני רוצה לעלות פעם בשבוע פודקאסט, אני רוצה פעם בחודש לשלוח ניוזלטר, אני רוצה פעם בשבוע לעלות ציטוט, תייצרו תוכן לכל אחד מכם יש מה להגיד, לכל אחת מכם יש מה לתת ערך.
שבו תחשבו אוקיי אני הולך לעשות תוכנית רעיונות, אם אין לכם מספיק רעיונות מה לעשות איך ליצור תוכן תסתכלו על הוובינר שאנחנו עשינו של 64 דרכים לייצר תוכן .
אין מצב בחיים שאתם רואים את זה ולא עולים לכם על הרעיונות מה ליצור תוכן .
הרעיון הוא לראות איך אנחנו מייצרים כמה שיותר תוכן ואם אתם תהיו כמו חקלאים ותיזרעו זרעים באדמה גם אתם יעצרו עסק של מכירות של מליונים עם 30 שקלים או 60 שקלים פרסום ביום במקום כל הזמן לחפש איך לצוד לקוחות.
אני מקווה מאוד שנזפתי בכם מספיק כדי להזיז את עצמכם להתחיל לעשות את זה אנחנו נתראה בשיעור של מחר ביי ביי