פייסבוק לא רוצה שתדעו לעשות את זה – שיווק
אני לא מכיר עוד בעל עסק אחד שעשה את זה בארץ, בטח ובטח שזה קרה בלי תקציב בכלל ובלי שום קמפיין פרסומי שדחף את זה. אז מי שקצת עוקב יודע שבמהלך
אני לא מכיר עוד בעל עסק אחד שעשה את זה בארץ, בטח ובטח שזה קרה בלי תקציב בכלל ובלי שום קמפיין פרסומי שדחף את זה. אז מי שקצת עוקב יודע שבמהלך כמה חודשים החלטתי שאני הולך ממש לנצח את האלגוריתם של פייסבוק והתחלתי להגביר את החשיפות.
היעד הראשון שלי היה להגיע מארבע מאות אלף חשיפות ככה בחודש רגיל ל שמונה מאות ואז היעד היה מיליון. והאמת שעשינו משהו כל כך טוב שעוד מעט אני אספר לכם מה עשינו שהגענו למיליון ארבע מאות אלף חשיפות חינם בלי שיש אף קמפיין ממומן שדוחף את זה. ומעבר לזה הגענו כמעט ל ארבע מאות שלושמאות תשעים ותשע שלוש מאות תשעים ושמונה אלף מעורבות זה אומר שאנשים יקליקו צפו הגיבו שיתפו משמע התוכן היה רלוונטי וזה לא היה מה שנקרא קליקבייט איזשהו פתרון עם תמונה של לוחצים ובסוף אנשים זה לא מעניין אותם בכלל פייסבוק מתעצבן על הדברים האלה ואז הוא פשוט לא מקדם את הפוסט אחר כך אז איך הגעתי לזה האמת איך שאני מנהל כל דבר יש כלי ניהולי זהו אקלים ניהולי, הכי חשוב שיכול להיות לכם, וזה סטטיסטיקות. וכן, גם בפייסבוק יש סטטיסטיקות, וכמו שאני תמיד אומר מה שאתה לא מודד, אתה לא יכול לנהל. ובפייסבוק, כמו בגוגל
כמו בכל פלטפורמה אחרת, יש דבר שנקרא אינסייטס ולמעשה יש לכם את זה גם בטלפון באפליקציה וגם בממשק שלכם במחשב. ומתי בפעם האחרונה באמת נכנסתם לראות מה מעניין אנשים? מתי בפעם האחרונה לקחתם וחקירתם את הסטטיסטיקות, את הפעולות ואת הדפוס, היא פעולה לא רק של המשתמשים, אלא מה הפייסבוק אוהב.
זאת אומרת, אם יש סרטון מסוים שפייסבוק נתן לו המון המון חשיפה. יש לי סרטונים שמגיעים אורגנית לעשרת אלפים ועשרים אלף צפיות. ויש לי סרטונים שמגיעים בה נורמלי לאלף אלפיים צפיות יש לי סרטונים שגם הגיעו למאות אלפי צפיות החוכמה זה לדעת לקרוא את הנתונים, ועכשיו אני אסביר לכם במה אנחנו מתרכזים. אז קודם כל אני נכנס ואני מתחיל להסתכל החל מה הכותרת? אני מסתכל על הכותרת, כי אצלי לרוב התמונה לא ממש משנה.
אתם תמיד רואים אותי באוטו אז אני מסתכל מה הייתה הכותרת האם הכותרת הייתה מושכת לצורך העניין? שש שנים הוא לא משך משכורת השקיעה תשע מאות אלף שקלים בעסק שלו ומושך ששת אלפים שקלים בחודש ראיתי שזה כל מיני כותרות שהם מאוד מושכות אנשים אז פשוט יצרתי כותרות כאלה. א
בל אז היה סרטון אחד להנהלה ג’ורדן שאני לא יודע אם ראיתם אבל זה סרטון שמשך המון המון צפיות. אחת הסיבות זה כי נתתי כלים מאוד פשוטים. ראיתי שאני נותן שם כללים אחד שתיים שלוש מה כדאי לך לעשות זה הסרטונים המון המון ערך גם שם כותרת. איך ילד בן שבע עשרה מחר לבן שלי נעלי ג’ורדן ילד בן שבע עשרה ג’ורדן וגם הוא קלט פה עוד משהו עבר לזה שנתתי כמה כללים היה מילה שכרגע היא טרנדית מאוד שזה ג’ורדן זה גם משך את האנשים לצפות וגם משך, מה שנקרא את האלגוריתם של פייסבוק, אמר, זה נושא שהוא עכשיו להיט נעלי ג’ורדן. אני רואה שהסרטון הזה פלוס השם הזה פלוס זה? שנתתי כללים מדויקים, עוזר לאנשים למה אני מספר לכם את כל זה מה שרלוונטי אליי לא רלוונטי אליכם מה שכן רלוונטי אליכם. זה להיכנס לאינטרנט להסתכל על הסטטיסטיקות ואם אתם רוצים לדעת ממש איך לחקור את זה ולנהל את זה אנחנו הולכים לקיים סדנא ממש בקרוב על כל הטריקים בפייסבוק ובאמת אני לא חושב שיש מישהו בארץ שהגיע לתוצאות שאנחנו הגענו אורגנית לא ממומן, מי שכן מוזמן לשלוח לי את הצילום מסך.
Very interesting information!Perfect just what I
was searching for!Blog monetyze