מסמך סקירת הסמינר ברוסיה
סמינר “איך להשתמש תקציב השיווק שלך 8,000 פעמים יעיל יותר?” נמסר בתאריך ה27 בנובמבר במרכז העסקים “אוקסנה.” הסמינר אורגן על ידי WISE חבר העמים והשתתפו בו בעלי עסקים ומנהלים בכירים, וכן על ידי צוות של חברות שונות אשר מתמודדות עם שיווק, יחסי ציבור, קידום מכירות. הסמינר הועבר על ידי יועץ WISE, אלעד הדר מישראל שהגיע לרוסיה בפעם הראשונה.
אלעד הדר הוא אחראי על פעילויות WISE בישראל, הוא בעל רישיון של “מכללת האברד למינהל” והמייסד של חברת הייעוץ “Success”, שהיא חברת הייעוץ הגדולה של WISE בישראל, ואחת הגדולות באירופה. זהו שימוש בשיווק באינטרנט שאיפשרה לאלעד ליצור חברת ייעוץ עסקי מאפס ורק בתוך ארבע שנים להגיע לרמה בינלאומית במונחים של כמות השירות המסופק ובכך משאיר חברות ייעוץ אחרות שלWISE בישראל מאחור.
הבעיה שבו אלעד מתמודד עם כרגע היא איך “להתמודד” עם כניסה של המון לקוחות חדשים, כאשר גם הפגישות עם אנשי המכירות של החברה צפויים לתקופה של שלושה חודשים קדימה. לפיכך, מדבר מניסיון שלו אמר אלעד למשתתפים והראה להם למה האינטרנט הוא עכשיו 8000 פעמים יעיל יותר מאשר כל אמצעי אחר של קידום. הוא כיסה בעניינים מעשיים, כגון: כיצד לשכנע אדם כדי לפתוח את ההודעה שלך, כמו גם איך לנסח את הנושא של ההודעה שלך באופן כזה שזה יגרום לו רצון לפתוח את ההודעה.
המשתתפים הוצגו סוגים שונים של מסרים שיווקיים ודרכים להרכיב את רשימות התפוצה. כמו כן, אלעד שיתף מניסיונו איך לגרום לאנשים שביקרו באתר האינטרנט שלך להירשם כמנוי על דברי דואר רשומים על שירותי החברה. בנוסף, הוא סיפר על פעולות מוצלחת בכתיבת כתב עת. זה הפך להיות ממש דבר פשוט לתכנן, להכין ולשלוח את סדרת ההודעות. אתה רק צריך “להכריח” את עצמך לבחור תוכנית הדיוור נכונה פעם אחת לשבת קצת על הטקסטים, ושאר תקבלו נעשה רק על ידי לחיצה על כפתור אחד במהלך מספר חודשים. כמובן, היו המון שאלות, אבל ממש לכל אחד מהם היתה תשובה.
למרות העובדה כי הנושא הזה הוא די מסובך מבחינה טכנית, הן למתחילים בתחום זה ואלה שעושים את צעדיהם הראשונים בה היו הצלחה נתונים חדשים, אשר ניתן לראות את תשובותיהם:
זה היה הסמינר הכרחי ועדכני מאוד . זה היה די הרבה עבודה! כמעט ולא היה לנו שום זמן להירגע. מילאתי את כל המחברת שלי, הגדרתי לעצמי מעל 40 מטרות לעתיד הקרוב. תודה רבה לך, אלעד. הוא מספק את הטכנולוגיה שלא נעשה בה שימוש נרחב במדינה כמו שלנו, אבל הטכנולוגיה הזו מניבה תוצאות מדהימות. הוא הסביר את זה בפירוט רב, ואני הבנתי אותה במלואה, ואת הדבר החשוב ביותר הוא שאני יוכל ליישם אותו
פ.ס, מוסקבה
______________
הסמינר של אלעד היא השקעה מצוינת. הוא מקצועי, ברור, והוא ממש ענה לי על השאלות שהדאיגו אותי לאחרונה. במהלך החלק הראשון של הסמינר, הבנתי שביישום הנתונים האלה אוכל להפוך את החברה שלי לעשירה. זו מתנת חג המולד גדולה מהמשרד של WISE חבר העמים עבור העסק שלנו! תודה רבה על ההזדמנות הזו לקבל את הנתונים הללו, ואני בר מזל כדי להיות הראשון בעיר שלנו שיודע מזה .
ס.א , קלינינגרד
______________
ניתן לומר כי אלעד יודע את העסק שלו. זה לא היה מימי, אלו היו עצות ספציפיות שקל ליישם. עכשיו אני מבין כי כאשר אינני משתמש ביכולותיו של האינטרנט אנחנו ממש הולכים על כסף ומתעצלים לאסוף אותו. הדבר החשוב ביותר בשבילי הוא שקיבלתי כלים פשוטים לקידום ואני יכול ליישם אותם מיד .
ס.א , מוסקבה
______________
לי אישית, סמינר זה היה אקטואלי מאוד, כי שיווק באינטרנט הוא חלק בלתי נפרד של קידום החברה שלי, ואת זה די קשה לשלוט על העבודה של מתכנתים או האקרים, ולכן זה בלתי אפשרי לשלוט על התוצאות. אלעד כיסה בקלות רבה את שיטות הקידום באינטרנט, הכל הפך להיות מערכת משולבת ועכשיו יש לי תמונה מקיפה של כיצד להגדיל את הכמות והאיכות של דברי הדואר שלי ואיך להגדיל הכנסות על ידי שימוש בשיטות אלה. במהלך השבוע וחצי האחרונים, אני מייעץ הרבה בתחום של קידום יחסי ציבור באינטרנט, מצאתי את הדרך הטובה ביותר של אותם שיטות ואז צללתי לתוך חיפוש של שיטות מבריקות, והיום, במהלך הסמינר, קיבלתי מספר מתודות, רעיונות חדשים, נתונים ומערכת מקיפה. אלעד הוא המקצוען! תודה על ארגון הסמינר, זוהי תרומה להתפתחות המודרנית של העסקים בחבר העמים. אני מעריך כל סמינר על הבסיס של “כמה מתוך הסימנר הזה אני איישם” ובסמינר הזה אני יכול ליישם 100%.
ג’. א, מוסקבה
_____________
אני נדהמתי מהנתונים על שיטתיות של שיווק באינטרנט. הסמינר היה שימושי מאוד ישים בפועל.הדבר החשוב ביותר הוא כי אלעד מסתכל על המהות של הדברים והכל מנתח. אהבתי מאוד את הביטוי “כי שיווק לקוח מהדמיון”. היו הרבה דוגמאות מעניינות לגבי דיוור המכתב , תודה רבה למארגנים על ההזדמנות שניתנה לי להיות חלק מזה ותודה לך, אלעד, על שיתוף הידע שלך בנדיבות.
ד.א Nizshnevartovsk
_____________
הסמינר גדול ! מעולם לא ראיתי משהו דומה לו, נתונים חדשים לגמרי בשבילי בתחום פשוט לכאורה ומובן. שיווק בדואר אלקטרוני הוא כלי חדש בשבילי. נהגתי להשתמש בו רק ככלי מכירות. עכשיו אני אנסה לשנות את הגישה שלי כלפי דברי דואר. תודה רבה.
מ.מ , מוסקבה
_____________
במהלך הסמינר קיבלתי כל כך הרבה רעיונות ותוכניות חדשות להתרחבת העסק שלי. הסמינר מצוין, הנתונים שימושיים מאוד ואני מתכוון ליישם את כולם. תודה!
ק.א , מוסקבה
_____________
במהלך הסמינר, הבנתי שאני צריך להפסיק לפחד ולהתחיל בקידום. קיבלתי הרבה מידע חדש על אפשרויות של הפצת שירותי ייעוץ. התמלאתי וודאות בנוגע להחלטה שלי להיות יועץ. תודה אלעד! תודה לכל צוות WISE . תודה ל –ל.ר.ה. אני מאחל לך הצלחה ושגשוג!
א.ג, סנט פטרסבורג,
_____________
עכשיו אני יודע בוודאות מי אני צריך להיות בחברה ומה בדיוק מומחה בשיווק צריך לעשות. מידע זה הוא בעל ערך רב עבור החברה שלי. אני בטוח שהסטטיסטיקות שלי יעלו .
מ.ס, מוסקבה
_____________
ישיבה מיוחדת של חברי WISE נערכה ב-26 בנובמבר, שבו יועץ WISE, אלעד הדר (מישראל) היה אורח מיוחד. אלעד התחיל לספר את הסיפור שלו שלפני עשר שנים קיבל פקס מחברת ייעוץ עם תמונה של חמור מצחיק האומר “מנהל, לא נמאס לעבוד כמו חמור?”. לאחר שימוש ברק 14 מתוך 20 שעות הייעוץ שקנה הוא הצליח להגדיל את ההכנסות של החברה שלו 6 פעמים במהלך 5 חודשים. ככה הוא פגש את טכנולוגיית הניהול של האברד., ולאחר זמן מה, החליט אלעד להיות יועץ בעצמו.
בתקופת ההכשרה, הוא החל לעבוד בחברת ייעוץ בארץ, באותו הזמן שהוא מנהל את חברתו, ולאחר מכן החליט לפעול על דעת עצמו. במהלך ארבע שנים, הוא הצליח לבנות את החברה שלו מאפס בשוק תחרותי מאוד ולהגיע לרמת שירות של חברה ברמה של חברות ייעוץ בינלאומיות. אלעד דיבר על המטרות שלו, המוטיבציה, כמה פעולות מוצלחות והתוצאות. אחרי הסיפור על עצמו, נשא אלעד סמינר קטן שיכול להיות להיקרא “‘החורים בלי שמהם כספי החברה שלך נוזלים מהם ” מניסיונו של עבודה עם בעלי חברת אלעד הבין כי הבעלים מודאגים בדרך כלל הרבה יותר על ידי העובדה כי אין להם מספיק לקוחות ולכן הם צריכים לקדם ולמכור יותר.אבל הם עדיין מודאגים שאין להם מספיק לקוחות עם זאת, יש עדיין “לפחות” כמה אזורים בחברה שהבעלים צריכים לתת תשומת לב רבה יותר. אחרת החורים האלו הופכים את לוח ההתארגנות ל “משולשים ברמודה,” אמיתי אשר תחליש את החברה ותמנע את צמיחתה. בפגישה נכחו מעל 100 אנשים באופן דינמי. לאחר שהחלק הרשמי של הפגישה הסתיימה,
המשתתפים תקשרו זמן רב עם אלעד.