אין כאן אחד שלא מכיר את החברה שאני אלך לדבר עליה אבל האמת שהיא פרצה לתוך חיינו לא מזמן.
המניה שלה נסחרת בשווי אם אתם לוקחים את המניה של מייקרוסופט של אפל ושל וולט דיסני ביחד היא עדיין שווה יותר מהם והשווי שלו 260 מיליון .
וזאת רק בגלל עיקרון אחד עקרון הרצף עקרון ההמשכיות משהו שאתם יכולים ליישם גם בעסק שלכם .
חברים אני מדבר על נטפליקס.
למעשה אם תשימו לב נטפליקס עובדת מאוד מאוד חזק לא על התוכן שאפשר היה לראות קודם בטלוויזיה אלה על משהו אחר לחלוטין על עיקרון הרצף הם גורמים לכם להתמכר ולצרוך את השירותים שלהם באמצעות שיטה מאוד פשוטה.
הם פשוט לא שואלים אותכם אתם רוצים את השירות הבא שלהם הם ממשיכים אותו.
השירות אומנם זול ולא עולה כמו האייפון אבל הוא שירות שהוא מתמשך ומתחדש כל הזמן וגם הצריכה שלו היא שירות מתמשך ורציף פרק אחד מסתיים אוטומטית מתחיל הפרק הבא הוא לא שואל אותכם אם לנגן את הפרק הבא אפילו לא צריך ללחוץ הוא פשוט ממשיך אוטומטית הסתיימה העונה ה-1 העונה השנייה ממשיכה לבד ואם חס וחלילה הסתיימה הסדרה שכל כך אהבת מכל החמש עונות מידי אמליץ לכם על 3 סדרות נוספות שכנראה תאהבו ומיד ינגן לכם את הפורומו הבא או את הסדר הבאה.
ובלי לשאול אתכם תוך 10 שניות יתחיל את העונה הבאה.
הוא למעשה הופך אותכם לזומבים של לקוחות הוא ממשיך לכם את השירות אוטומטי.
אז איך זה יכול להתיישם בעסק שלכם האמת ממש בקלות רק צריך להבין שיש פה עיקרון ניסיון עקרון הרצף עקרון ההמשכיות.
בוא נגיד שאת קוסמטיקאית ואת רוצה שלקוחות שלך ימשיכו האם את מוכרת סדרות האם ברור לך שבסוף כל טיפול צריך לקבוע תור לטיפול הבא.
כי זה נקרא עקרון הרצף אם אתה מוסך האם אתה המייד שם מדבקה מתי הטיפול הבא לרכב.
שם לעצמך תזכורת ביומן מתי לתאם עם הלקוח ומוכר ללקוח את השירות הבא שלו בוא במקום עושה לו מועדון לקוחות .
אם אתה מתווך האם אתה רותם את הלקוח שלך להיות המשווק שלך המפיץ שלך לתת לך את הדירה שאתה קונה עבורו גם למכור את הדירה שלו אולי למכור דירה של בן משפחה.
למעשה אם התפסיה שלכם תהיה כזו שלא להסתכל אף פעם על לקוח כחד פעמי אלה על כל לקוח כעיקרון רצף.
מה הצעד הבא שלהלקוח הזה צריך לחזור ולרכוש ממני.
הוא קנה מכם סמינר מיד בסוף הסמינר למכור לו את הקורס הבא את הספר הבא את השירות הבאה ובסוף כל קורס חייב להיות שירות המשך.
למעשה רוב בעלי העסקים מפרים את עקרון הרצף הם מוכרים משהו
אחד וכל כך נלהבים למכור אחד שזה לא שזור בעבודה שלהם לא שזור באסטרטגיה שלהם להכניס את הלקוח מיד לשירות הבא.
לא צריך לחכות שהשירות אפילו הסתיים.
קרה לכם במקרה שהתחלתם לראות סדרה בנטפליקס ופתאום הופיע פרק חדש בסדרה שכבר ראיתם או משהו חדש שבא לכם לראות אם בת הזוג.
חברים אחד העסקים שאני מבקר זה שטיפת מכוניות בשם בינו נמצאת בחולון ושם יש משהו מאוד יפה.
כשאתה מגיע לעשות פעם אחת שטיפה מיד מציעים לך מנוי וכשיש לך מנוי זה לא משנה גם נשאר לך שבע שטיפות הייתי שמה שבוע שעבר נשארו 7 שטיפות במנוי ומייד מציעים לי לשדרג ל המינוי הבא ומבטיחים לי הטבה כבר עכשיו אם אני אעשה את המנוי ויעשו לי פוליש ננו מיוחד לרכב רק אם אני חדש עכשיו יעשו לי מבצע מדהים ולא עוזרת התעקשותי שיש לי עוד שבע שטיפות וחכו בסבלנות ומסבירים לי למה לא כדאי לבזבז את המבצע הזה עכשיו להפסיד אותו.
ולמעשה הם פועלים נכון זה אתם עם השיקולים המיותרים, זה אתם עם הרעיונות של בוא נחכה לסוף השירות זה הסיבה שהשטיפה שם כל כך מסגסגת ומצליחה.
חברים לכו ולראות איך אתם מייצרים בעיקרון רצף והמשכיות אצלכם בשירות.
איך כל שירות הוא ממשיך למכור את השירות הבא את המוצר הבא
ואם אפשר למכור שירות או מוצר הבא לפחות ליצור המשכיות ללקוחה.
בדרך אותו אתם נמצאים האם אוטומטית אתם לוקחים סיפור הצלחה בסוף שירות מבקשים מהלקוח לעשות לכם ביקורת בגוגל או בפייסבוק האם אתם דואגים שתמיד יהיה המשך ואולי הוא ימליץ לכם לחברה הבא.
עקרון הרצף עקרון ההמשכיות הם אחד מהיתרונות החזקים ואסטרטגיות החזקות שכל עסק יכול ליישם .
אני מחכה לשמוע את הרעיונות שלכם תגיבו לנו בסרטון ואנחנו נשתמע בשיעור של מחר.
אם עדיין לא הורדתם את האפליקציה שלנו חפשו ייעוץ עיסקי עם 2 י’ בחנות האפליקציות מעל 4,000 סרטונים כל השיעורים מקוטלגים לפי קטגוריות באפליקציה אנחנו נתראה בשיעור של מחר ביי ביי