להישאר במקום זה ללכת אחורה גם בפייסבוק אלעד הדר
אתם מתחילים ללכת אחורה ולא לקבל תוצאות שאתם לא מגוונים.
למעשה כל השיעור שלנו היום הוא על גיוון וגיוון זה טוב במשחק שלכם עם הילדים, בפעילויות שלכם עם האישה אם אתם רוצים לשמור על הזוגיות, וגיוון טוב בכל מה שקשור לפרסום.
זה קצת מתנגש עם הרעיון שאמורות להיות לנו פעולות מוצלחות דברים שאנחנו חוזרים עליהם פעם אחר פעם ומייצרים את אותה התוצאה.
איך בוחרים בקונפליקט שבין גיוון לפעולות מוצלחות, זה בדיוק מה שאנחנו הולכים לדבר. בוא נדבר על דוגמה, פעולה מוצלחת זה כשאנחנו מגייסים מרתון יועצים יש לנו נוסח מוצלח לאותו קמפיין, תמונה מוצלחת שאנחנו יודעים שעובדת לנו ולכן אחת לכמה חודשים שאנחנו רוצים לגייס יועצים חדשים פשוט מפעילים את אותו קמפיין.
אותו קמפיין ממשיך לרוץ אבל פייסבוק מסתבר הוא ממש ממש נגד סטגנציה נגד תקיעות.
הוא מאוד אוהב גיוון, אם שואלים אותי יש פה איזה תאוריית קונספירציה מסוימת שהוא אומר אם הם מזניחים את הקמפיין אז הם גם לא ישימו לב למחיר ואז הם לאט לאט לאט מטפסים עליכם.
ואם קמפיין פעם התחיל בשישה שקלים, אותו קמפיין פשוט כשהוא המשיך לרוץ יותר זמן הגיע ל 32 שקלים לליד.
כל מה שעשיתי זה ביקשתי מאיש הדיגטל שלנו לקחת את החומרים וטיפה לשנות אותם.
מה שנקרא לעשות AB testing, היום זה מאוד קל, אתה יכול לבקש מפייסבוק לעשות לך את השינויים האלה ולהגיד לך מה מהם עובד יותר טוב.
ואם אתם לא מבינים כל כך על מה אני מדבר אז רק תבינו את המהות ותבקשו את זה ממי עושה לכם קידום.
למעשה אני אגלה לכם סוד, אותו איש קידום מרוויח כמה שתבקשו פחות שינויים.
מבחינתו מה אכפת לו זה הכסף שלכם ושהקמפיין ימשיך לרוץ.
הדרך הטובה ביותר זה לבקש ממנו סטטיסטיקה ולראות כמה עלה לי ליד השבוע לעומת כמה עלה לי שבוע קודם לעומת כמה עלה לי חודש קודם ולמעשה ברגע שאתם רואים את הגרף מתחיל לטפס לטפס לטפס זה הזמן להחליף קמפיין.
בכמה השינוי יכול להיות אז זה ירד מ- 32 שקלים לשקל נקודה 17 אגורות.
שמעתם נכון מ- 32 שקלים לשני שקל נקודה 17 זה פשוט מטורף.
לא ל- 28-26 לא ל- 11 לשקל נקודה 17, למה כי הפייסבוק אוהב גיוון.
בדיוק כמו אם אתם רוצים שהזוגיות שלכם תתמיד, אתם צריכים לעשות פעילויות שונות עם המשפחה, משחקים שונים עם הילדים וגם אם אתם רוצים ששריר יגדל בצורה בריאה אז צריך לתת לו כל הזמן גרוים שונים.
פייסבוק מסתבר עובד בדיוק אותו דבר, לכו להסתכל על הקמפיינים שלכם ותראו מה עובד ומה לא עובד, מה רק עולה במחיר ומה למעשה כבר לא פעיל הרבה זמן ועבד בעבר ואפשר להחזיר אותו.
כן כן הקמפיינים הטובים ביותר הם אלה שעבדו לכם בעבר פשוט צריך להוציא אותם מהבוידם מה שנקרא לנער את האבק ואז להחזיר אותם לפעולה עם שינויים קטנים.
אתם תראו שהמחיר שוב ירד ולטפס מהתחלה.
לא כל פעם צריך להמציא קמפיין מחדש אפשר פשוט לראות מה עבד בעבר ורק לעשות לו עידכון קטן.
אנחנו נתראה בשיעור של מחר ביי ביי