טיפול בהתנגדות באמצעות עיקרון ההפרדה
תגידו עם יד על הלב מי אחד עד 10 איך אתם באמת בטיפול בהתנגדויות?
כי מבחינתי איש מכירות זה מי שיודע לטפל בהתנגדויות מי שרק יודע למכור אבל כשמגיעה ההתנגדות מתקפל הוא מבחינתי מחסנאי .
כזה שאומרים לו מה להביא והוא מביא זה לא נחשב איש מכירות.
היום אנחנו הולכים לדבר על עיקרון שנקרא עיקרון ההפרדה וכדאי שתהיו מרוכזים כי זה הולך ללמד אתכם איך לטפל בכל בן אדם שחושב לעשות איתכם איתה והיא יותר מזה זה ילמד אותכם להבין למה הוא חושב לעשות את העיסקה איתכם? על מה זה יושב ואיך לטפל באמצעות עקרון ההפרדה.
עיקרון ההפרדה מבוסס על זה שלמעשה הפחד של הבנאדם ולעשות איתכם את העסקה הוא לא נובע מכם.
אם זה נובע מכם כמובן שהייתם צריכים לבנות יותר ביטחון וזה נושא לסרטון אחר אני מדבר על זה שרוב הפחדים של אנשים הם מעסקאות אחרות מעסקאות שהם נדפקו מעסקאות עם ספקים אחרים שרימו אותם מעסקאות שהם שמעו שהם לא הלכו בסדר מניסיון אישי שלהם ממשהו בכלל בתחום אחר זה בכלל לא משנה.
אני אתן לכם סיפור לדוגמא ואתם תבינו איך זה עובד ישבתי השבוע מישהו נשוא ההשראה לשיעור הזה ובן אדם שמאוד מאוד רצה להתחיל אצלנו תהליך עיסקי אבל ברגע שאני אומר לו בוא קדימה מה שנקראי תישען על העת אז הוא אומר לי תשמע
אני חייב לישון על זה.
אמרתי לו באמת? למה אתה חייב לישון על זה?
האמת שרוב האנשים מתקפלים כבר פה אומר אני רוצה לשאול על זה והם מסכימים אבל אני פשוט לא הגיוני זה כנראה שבן אדם רציונאלי מסוגל להסתכל להחליו ולפעול.
אז אומר לי תשמע אני החלטתי שאני לא עושה אף פעם החלטות במקום אז אמרתי לו באמת למה החלטת את זה? שותף אותי אז הוא אומר לי עשיתי פעם עיסקה שעשיתי ואחר כך נדפקתי והתחרטתי ובינינו לכולנו היו כאלה עסקאות. החוכמה זה פה באמת להתעניין אמרתי לו ספר במה מדובר ואז הוא מתחיל ומספר לי את המקרה ואני באמת מתעניין ושואל עוד שאלות ומתעניין עוד יותר בשאלות של אותו אז בסוף אני עושה לו בעצם סיכום .
אני אומר לו אוקיי אז מה שאתה מספר לי בעצם זה לא היה על חברת ייעוץ עסקי זה היה על חברה שמתעסקת רק בדיגיטל ואתה מספר לי שהם פנו אליך לא שאתה פנית אליהם גם שם לא הגעת מהמלצה בעצם הגעתם ממודעה באינטרנט שהם ראו אותך ופנו אליך כי הם ראו מה פרסמת.
גם האמת שממה ששאלתי אותך קודם לא סיפרת לי שבדקת לממליצים ואפילו לא היה להם משרד.
זאת אומרת מראש יכלת לראות שהם קטנים ולהימנע.
ואני המשכתי המשכתי המשכתי לאט לאט אתה רואה את הבן אדם מתבהר הוא מבין שיש
פה הפרדה בין שני המקרים שזה לא כל הכלבים הם כלבים נוראים כי פעם נשך אותו כלב אז הוא מפחד מכל הכלבים.
אלה יש הבדל בין 1 ל 2 הרעיון פה שזה לא תפוחים דומים לתפוחים .
עקרון ההפרדה עוזר לבן אדם לראות את ההבדלים בין המקרים השונים.
כשאתה מבליט לו את זה אחרי שהתעניינת ואתה מראה לו בעצם מה ההבדל בינך לבינהם.
אתה עושה את הדבר הזה ואתה בעצם מראה לו שהוא לא צריך לחשוש ממך ושהוא יכול לבחון את ההחלטה שלך בצורה אנליטית ולא בצורה ריאקטיבי .
ריאקטיבית זה כמו שחיה פועלת נכון גירוי תגובה אנליטי זה לבחון את הנתונים שיש לפניך ומה שאתם תראו שבאותו רגע שורה על הלקוח תחושת נינוחות מאוד מאוד גדולה כי הוא פתאום מבין שהוא יכול לקבל החלטות שרואה את הדברים כמו שצריך שהוא מבין את ההבדלים .
כי למעשה בן אדם שמגיע ורוצה לקנות משהו יש לו בעיה והוא מחפש את הפתרון הוא לא מחפש להתנגד הוא מחפש את הפיתרון הוא מחפש לקנות.
ואז אני עושה את הפעולה האחרונה שנקראת להחזיר את הבנאדם לזמן הווה כי מה הוא עשה הוא פישפש בזיכרון ומבחינתו הכל נהיה איזה עיסה אחת גדולה.
אני אומר לו אז יקירי היום אנחנו ברביעי לינואר השעה כרגע 9:50 בבוקר ואתה נמצא ב סאקסס ייעוץ עיסקי בשדרות
ההשכלה 3 בתל אביב ולא בחברת אלף בית גימל שעוסקת בקידום דיגיטליים לפני שמונה שנים.
והיום אנחנו הולכים לתקן את החוויה שלך תחתום בבקשה.
ואני יכול להגיד לכם שתשתמשו בטכניקה הזאת כי זה פשוט עוצמתי בצורה בלתי רגילה השתמשנו פה בשני אלמנטים אחד נקרא עקרון ההפרדה והשני נקרא להחזיר לזמן הווה.
הטכניקה הזאת לא פשוטה עם לא מתרגלים אותה כמו כל דבר אחר ואם אהבתם אז אני ממש בחום ממליץ לכם לקנות ספר שעוסק רק בהתנגדות מה זה ציקלופדיה של תרגולים נקראת נוקאאוט להתנגדויות ספר בגודל כזה הם יפים המסך מספיק גדול עם 150 תכניקות לטיפול בהתנגדויות הולכים להפוך להיות מאסטרים לטיפול בהתנגדויות זה 149 שקלים הכי משמעותיים למכירות שלכם אז יאללה חברים אנחנו נתראה בשיעור של מחר שיהיה לנו יום חמישי שמח ביי ביי