דרך שונה להרוויח כסף מלקוחות אלעד הדר
בטח שמתם לב שצורות הפרסום רק מתרבות וכל הזמן צריך לרדוף אחרי הטרנד הבא. העלויות כל הזמן רק עולות לעלות לרכישת לקוח ועל אף שאני מלמד אותכם אינספור דרכים שונות להוזיל את העלות לליד ומספר לכם על דרכים שאנחנו כבר תקופה ארוכה לא מוציאים שקל על ליד.
אני רוצה לדבר איתכם על ההשקעה החשובה ביותר ולמעשה זה הלקוחות שלכם.
עד כאן משפט שבטוח שמעתם הרבה, אני רוצה לספר לכם סיפור עם מוסר השכל שיעזור לכם וידגיש כמה זה חשוב.
בטח שמעתם שבארצות הברית יש רשתות כמו וולמארט, טרגט, קוסקו.
קוסקו, היא רשת מיוחדת מאוד שזה רשת כזאת שזה נקרא אול סייל, מכירה סיטונאית.
אתה מגיע אתה מעמיס עגלות ענק במחירים ממש ממש סיטונאים.
זאת אומרת אתה קונה את המוצרים במחיר כמעט כמו של רשת וולמארט קונה ואז מוכרת לצרכן הסופי.
המחיר שאתה משלם זה אתה קונה באריזות של שישיות, 12 יחידות, חבילות גדולות, כמויות מאוד מאוד גדולות, אבל המחיר הוא כל כך זול שקוסקו למעשה מוכרת כמעט במחיר עלות.
אז איך היא מתפרנסת?, אתם לא תאמינו והמודל הזה יכול להיות יהיה מאוד מעניין גם לכם. קוסקו שמוכרת את המוצרים שלה כמעט במחיר עלות, משלמת 22 דולר לשעה ממוצע לעובד להבדיל מואלמרט שמשלמת 12 דולר ממוצע לעובד.
שדרך אגב ננזפת ומבוקרת על זה לעיתים רבות מאוד על ניצול עובדים, שזה בטח לא עושה טוב לתדמית.
אז תשימו מודל הריווחיות של קוסקו זה זה שהם לוקחים 60$ על כרטיס מועדון לשנה שלמה.
אם הייתם משלמים שווי של 60 שקלים לשנה שלמה על חברות במועדון שתוכלו לקנות במחירים סיטונאים?, בוודאי שכן.
המודל של קוסקו הוא כזה שלמעשה יש להם 50 מיליון מנויים.
25% מבתי האב בארצות הברית מנויים לקוסקו ולמעשה מבצעים שם רכישות במהלך השנה.
שימו לב הכנסות של 300 מיליון דולר בשנה רק מכרטיסי מועדון שמתחדשים משנה לשנה, על המוצרים הם לא צריכים להרוויח הם מרוויחים 300 מיליון דולר רק מכרטיס חבר מועדון. אז הנה קצת גישה שונה, גישה של לשמור על הלקוחות שלכם, של לתת להם ערך כל כך גבוה שהערך הוא במוצר במחיר כל כך נמוך שאף אחד לא יכול להתחרות בו וכל מה שנשאר זה להיות מוכן להיות חבר במועדון תמורת אותם 60$.
לכו ולבנות מוצר שיכול להיות שהשירותים יהיו כל כך בעלי ערך ובזול שאנשים ישלמו כסף רק כדי להיות במועדון.
אולי תחשבו מחדש על מסלול כזה שאתם יכולים לעשות, אם זה בזכות בתחום הדיאטות, אם זה בתחום הכושר או אם זה בתחום הקוסמטיקה, העיקר שבן אדם אומר וואו הייתי משלם כל מחיר שבעולם כדי להיות במועדון הזה שאני אמשיך לקבל את השירות במחירים האלה.
תחשב כמו קוסקו ותהיו גדולים, 25% מבתי האב חברים בו.
יאללה לעשות חיים וגם כסף אנחנו נתראה בשיעור של מחר ביי ביי