די כבר עם האינסטגרם – שיווק
בואו תתחילו לעבוד על הליבה של העסק שלכם תלמדו עסקים תלמדו תמחור, תלמדו שיווק, תלמדו אסטרטגיה, תלמדו בידול. תלמדו לנהל במקום עוד פעם לקחת עוד מקדם פייסבוק
יכולתי לבחור לעשות לכם סרטון על החמישה הפיצ’רים החדשים שיצאו באינסטגרם ואני יודע שכולם צועקים. כן, כן כן תעשה, אבל על זה אולי נדבר בהמשך או בסרטון הבא, כי מה שבטוח שאני צריך לדבר איתכם זה על המאמן כושר שהגיע אליי לפגישה כבר כמה שנים שהוא מנסה להצליח. הוא פיתח לעצמו שיטה ייחודית ולקח לעצמו בהתחלה שותפים ואחר כך לקח יועץ עסקי כשותף שלו, וכל הפגישה עניין אותו. רק דבר אחד תסתכל לי בבקשה על האינסטגרם. כל השיווק שלא נעשה באינסטגרם תסתכל על התמונות, תראה אם התמונות יפות, תסתכל על התגובות. תראה מה שכתבתי למעלה, זה נכון. האם העיצוב של האינסטגרם שלי יפה? האם אני עושה מספיק סטוריז? עצרתי את הבחור ואמרתי לו אחי העסק שלך זה לא אינסטגרם? אמנם כל מה שמלמדים אתכם ודוחפים אתכם זה לקדם כל הזמן בפייסבוק ובאינסטגרם כי בסופו של דבר זה המקומות שמארק צוקרברג מרוויח מהם, וזה נכון שזו צורת פלטפורמה. פרסום נהדרת. אבל זה לא העסק שלך, ואם כבר המון זמן לא הולך לך ואתה לא מצליח לייצר אפילו עשרת אלפים שקל בחודש כבר כמה שנים ואתה ממשיך להשתמש באינסטגרם, אז בוא כנראה הבעיה היא. זה לא שלא מצאת עדיין את העיצוב הנכון לאינסטגרם,אלא שאתה חושב שהעסק שלך או האינסטגרם ואני אתן לכם מלא דוגמאות. אחת השאלות ששאלתי אותו זה כמה אנשים שמגיעים אליו חוזרים, כמה אנשים שמגיעים אליו קונים סדרות, האם הוא יודע בכלל למכור כרטיסיות? מה התמחור שלו? האם כשהוא מתאמן והוא עושה אימון בחוץ הוא שם איזשהו שלט? איזה רול אפ שמישהו יוכל לפנות אליו? האם הוא מייצר מוצרי מבוא שאנשים יוכלו להתעניין ולהתחיל את השירות ולהתנסות בו. מה בעצם כוללת חבילת השירותים שלו? כמה זמן לקוח מתמיד אצלו אם הוא מתחיל? האם יש רמות שונות של מחירים? והרשימה יכולה להיות ארוכה וירוקה וכל זה עוד לא דיברתי בכלל על צורות פרסום. כמובן שאפשר לעשות חבר מביא חבר, אפשר לעשות פרסומים במה למקומות אחרים. אני יכול להגיד לכם. הוא היה המום שסיפרתי לו את זה שפעם בדימונה לא היה לנו מספיק קהל לעשות פרסום בפייסבוק. אז הלכנו ועשינו. דור טו, דור דפקנו על הדלתות והצלחנו להביא שנים עשר מתאמנים חדשים לסטודיו תוך שעה הוא היה בהלם, הוא אומר לי, מה, זה בטח היה מזמן דור טו דור. עדיין עובד אז אני לא יודע מה איתכם פעם אחרונה שבדקתי, מאחורי דלתות, גרים אנשים ואנשים זה הלקוחות שלך. אז בן אדם מעדיף להתחבא מאחורי פוסט באינסטגרם, לעשות אותו מעוצב מאוד מאוד יפה, ואז נחשוב מה אפשר לשפר בזה במקום לראות ממה העסק שלו בנוי. עסק בנוי משבע דיוויזיות עשרים ואחת מחלקות ומאה חמישים ושישה תפקידים עם אחד מהם נעשה לא. נכון יש לכם חור בדלי ובורח לכם הכסף מאותו חור כל מה שאתם צריכים לעשות זה ללמוד שעסק לא בנוי על אינסטגרם ומי אינסטגרם? לא יבוא לכם? כל העבודה והשיווק יש מאה עשרים ושלוש צורות פרסום שונות בעסק ורוב האנשים מתמקדים פייסבוק אינסטגרם וגוגל מה קרה ל מאה העשרים האחרות האם הם נכחדו אז האמת שלו הפוטנציאל שבהם רק גדל כי למעשה רוב האנשים לא משתמשים בהם אז תפסיקו לחשוב שהבעיה היא באינסטגרם או בפייסבוק ולהחליף חברת קידום אחת לאחרת בואו תתחילו לעבוד על הליבה של העסק שלכם תלמדו עסקים תלמדו תמחור, תלמדו שיווק, תלמדו אסטרטגיה, תלמדו בידול. תלמדו לנהל במקום עוד פעם לקחת עוד מקדם פייסבוק או אינסטגרם ולחשוב שהוא לא טוב.