איך עושים כסף משיחות שלא נענו – שיווק
יש דבר כזה שנקרא מספרים עסקים. המספרים שהם וירטואליים או לברך עשרה שקלים לקו ואתה יכול ממש לשלוט מאיזה אפיק שיווקי הוא הגיע ככה אתה יודע אפילו במה הוא התעניין.
אחד הדברים שאני הכי אוהב זה למצוא לכם כסף מתחת לרצפה. הכסף שנפל על הרצפה כסף שאתם לא יודעים שהוא קיים. אבל הוא אצלכם? אז חברים, אני פונה לכל מי שיש לו פה מוקד הודעות מכירים את מוקדי ההודעות האלה שאמורים לקחת לכם שיחות. אז אני לא יודע אם אתם כמוני, אבל הרבה פעמים כשאני שומע שזה מוקד הודעות, אני מיד מנתק מה שאתם לא יודעים. זה שהמוקד הודעות. יש לו חיווי של המספר שיתקשר, ואז מיד ניתק ואפשר לקבל את הלוג את הרשימה של המספרים שיתקשרו וניתקו, למה אני צריך אנשים שיתקשרו וניתקו? אז בוא נגיד שיש לנו מוקד הזמנות. מוקד ההזמנות הזה זה מוקד טלפוני שבכדי לחסוך עומס מאנשי המכירות שלי לתת כל היום הצעות מחיר וליהנות את הטלפון ורק לקחת. פרטים. יא עפתי את הנושא. אני מעביר הכל למוקד הודעות חיצוני. הם לוקחים פרטים ראשונים ואני חוזר ללקוחות עם הצעות מחיר מסודרות דרך אנשי המכירות שלי. עד כאן הכל טוב והגיוני, אבל מה קורה עם זה שיתקשר שמה שזה מוקד הודעות ופשוט ניתק כי הוא רוצה לדבר ישירות עם נציג. כנראה שהלב שלו פשוט ילך לפח. הממ, כבר שילמתם על הפנייה את ה עשרים חמישים או מאה שקלים יש תחומים שהילדים מגיעים אפילו עד מאתיים חמישים שקלים אז לא חבל לזרוק כסף לפח?
מה עושים? שימו לב, עושים שני דברים. האמת, שקודם כל, צריך שיהיה לכם בכלל את הדאטה. אתם צריכים לבקש מהחברה שעושה לכם את השיחות? את הנתונים האלה. אחר כך אנחנו יכולים לעשות בהם שני שימושים. שימוש ראשון, לייצר אוטומציה שברגע שבן אדם פנה למוקד וניתק את השיחה, עברה למוקד ונותקה הוא מקבל הודעה באוטומציה מיד בוואטסאפ. היי, ראיתי שחיפשת אותנו ולא הספקנו לענות לבנייה שלך אם אתה מעדיף שנית, כתב. ואני אומר האם אתה מעדיף? שנית, כתב, כי אני יכול להגיד לכם, אני באופן אישי מעדיף להתכתב מלדבר בטלפון. זה הרבה יותר מהיר, מה גם שמונים אחוז מיום העבודה. שלי אני גם ככה בפגישת ואני לא יכול לדבר בטלפון. ואני לא מאלה שעונים כי אף פעם לא הבנתי את זה עונים ואומרים אני בפגישה אני לא יכול לדבר עכשיו למה אתם עונים אז נחזור לרעיון הזה שאני אגיד כן להתכתב ואז בנאדם אונלי שואל אותי ואני בזמני החופשי ייענה לו והתכתב איתו אני עונה תמיד האם היית מעוניין שנית כתב או האם נוח לך שאני אתקשר אם כן תגיד לי מתי ואז בעצם, אני מתאם מיתוס שיחה ככה הלידה, זה לא הולך לפח. דבר נוסף, אני יכול
להיות במעקב ולראות אם לא קיבלתי מענה להודעה הוא צריך להיות רשום לקליד. צריך להתקשר לאותו בן אדם. אנחנו עובדים ככה על הילדים שלנו. למה לא להתקשר לאותם אנשים? אז תראו, איך בפעולה מאוד מאוד פשוטה לקחת פניות שהולכות לפח שהמוקד הודעות שלנו המרכזייה שלנו בכלל לא הספיקה לענות להם. אני לוקח את השיחות שלא נענו המסתכלת שלנו. קודם כל עושה אוטומציה בוואטסאפ והדבר השני מעביר אותם לשיחות. במידה ולא ענו להם, אם אתם רוצים, אני אזרוק לכם עוד איזה מונח להעביר ככה שתדעו שהוא קיים. יש דבר כזה שנקרא מספרים עסקים. המספרים שהם וירטואליים או לברך עשרה שקלים לקו ואתה יכול ממש לשלוט מאיזה אפיק שיווקי הוא הגיע ככה אתה יודע אפילו במה הוא התעניין. יכול להיות שיש לך קמפיין על מיטות קמפיין, על ספות, קמפיין על ארונות. ככה אתה יודע בדיוק במה הבן אדם מתעניין ואפילו לחזור עליו בהודעה להגיד לו היי אני יודע שהיא התעניינה לגבי הארונות שלנו, מדבר אילת מחברת ארונות פלוס שם טוב up חברת ארונות, מתי נוח לך שנדבר או אם אתה מעדיף להתכתב? שימו לב, במקום שהליד ילך לפח. בואו נביא אותו אלינו ונעשה קצת פטל אינוס.