איך משמרים לקוחות בעסק
שימור לקוחות היא פעילות עסקית שמטרתה שמירה על לקוחות קיימים של תאגיד. שימור הלקוחות הוא חלק מאסטרטגיית השיווק ושירות הלקוחות
שימור לקוחות היא פעילות עסקית שמטרתה שמירה על לקוחות קיימים של תאגיד. שימור הלקוחות הוא חלק מאסטרטגיית השיווק ושירות הלקוחות ויש בה כדי להעיד על התייחסות התאגיד אל לקוחותיו. שימור לקוחות אפקטיבי מביא לטיפוח נאמנות הלקוחות לחברה ולמוצריה ומונע מעבר לחברות מתחרות.
אני לא יודע מה איתכם, אבל אני לא מכיר עסק שאין בו לקוחות נוטשים. אז מה בעצם הסיבה שכל כך חשוב לעשות שימור לקוחות בצורה הנכונה אז שלום לכולם. קודם כל, כשיש לכם לקוחות נוטשים, אני לא יודע, וזה לא משנה באיזה שלב הם נטשו עם הם לקוחות חדשים או עם הם לקוחות ותיקים.
מה שחשוב לדעת זה מה הסיבה שהם נטשו, במידה ולקוח חדש נוטש סימן שהשירות שלכם לא מספיק טוב או המוצר שלכם לא מספיק טוב אחרת הוא היה ממשיך לעבוד איתכם. לחליפין, אם הלקוח שנטש הוא לקוח ותיק, זאת אומרת שייתכן ויש איזושהי הידרדרות בשירות שאתם נותנים, כי אם עד עכשיו הוא היה מרוצה ועבד אתכם ופתאום הוא מפסיק, כנראה שאתם כבר לא פועלים באותה צורה. לכן חשוב מאוד בזמן שאתם מגלים שיש לכם נטישה ואתם רוצים לשמר את הלקוחות קודם כל לא לוותר עליהם, ייתכן שהבעיה היא מאוד מאוד קטנה כל מה שאתם צריכים לדעת זה לפנות ללקוח לברר מה היתה הבעיה בעצם סוג של בקרת איכות. לא בשביל להגיד אם אתם טובים או לא, אלא כדי להשתפר באמת תזהו מה הבעיה תפתרו את הבעיה, תקטין, ובעצם, את הנטישות שלכם, ובעצם, אתם תגדילו את עצמכם בלי לעשות שום דבר. לקוחות חדשים תמיד מגיעים, כל מה שאתם צריכים זה פשוט לשמר את הוותיקים.
Very great information can be found on site.Leadership