מי אמר ששיווק צריך להיות מסובך או לעלות כסף? אז לא פעם אנחנו נתקלים בלקוחות שמגיעים אלינו. רוצים שיווק, אבל אין להם תקציב פרסומי. לא מומלץ כי מן הסתם אתם רוצים להשקיע בדברים שיכניסו לכם כסף. אבל הנה בכל זאת, שני טיפים ממש פשוטים. מה אתם יכולים לעשות כשאין לכם כסף? אתן דוגמה על תחום קל לכולם.
שיפוצניק
אז קודם כל לא רב שיפוצניקים ואנדי מאן מזמינים אותם לעבודות מהאזור שבו הם עובדים. הרי לא יזמינו שיפוצניק מנס ציונה לעשות עבודה בפרדס חנה, אז מה שאנחנו תמיד ממליצים לכל שיפוצניק. זה לא רק לפתוח עמוד פייסבוק שלו של העמוד הזה אין הרבה תנועה ולא הרבה מכירים אותו. זה נכון להעלות מדי פעם פוסטים בקבוצה, אבל הדבר הנכון ביותר זה להצטרף לכל הקבוצות של השכונות, לא של ההרים של השכונות שמסביב. נגיע. נגיד שאני שיפוצניק שעובד ברמת גן וברמת גן יש שכונה שנקראת שכונת ותיקים. אז לקבוצה הזאת יש קבוצה משלה. בפייסבוק, יש שכונה שנקראת שכונת רמת חן, פשוט צריך להצטרף לכל אחת מהשכונות, והנה אפילו שני כפתורים לטיפ שני. קל לפחות הסתובב שיראו אותך. אז אנחנו בכל קבוצה נכנסים ופשוט מה שנקרא, מצטרפים כדי לקבל התרעות דבר נוסף, וקל מאוד כיף תחתי. שני טיפים זה פשוט להיכנס לפייסבוק ובשורת החיפוש, לרשום, מחפש או מחפשת שיפוצניק. מחפש שיפוצניק חיפוש ויופיע לכם את כל הפוסטים שהופיעו בימים האחרונים עם המילה מחפש שיפוצניק. גם אם תכתבו מחפש שיפוץ. גם אז אתם תמצאו וכל שילוב של מילים שרלוונטיות לתחום שלכם, לא חייבים לחכות שיפנו אליכם. אפשר פשוט לראות מי כתב שהוא מחפש לפנות אליו, בטח ובטח זה רלוונטי, לכאלה שעדיין לא סגרו עסקה ויש עסקאות שלא נסגרות במקום.