איך למכור מוצר יקר בקלות
צריכים לעשות זה לחפש בעסק שלכם איך אתם יוצרים שלושה מסלולים, איך אתם יוצרים מספר חבילות, ואיך אתם גורמים לי לעשות קפיצה גדולה בין הקטן לבנוני, קפיצה קטנה בין הבינוני לגדול והבן אדם כבר לבד יגיד ״מה אני פראייר אני אלך ישר על העסקה הגדולה ביותר״.
לגרום ללקוחות להרגיש תחושת פספוס
אחת הדרכים הבטוחות ביותר להגדיל את ההכנסות זה פשוט למכור מוצרים יקרים יותר.
ולא פעם דיברתי איתכם על מונח שנקרא אפקט סדרי גודל.
בדרך כלל אפקט סדרי גודל ילמד אתכם איך לשים מוצר נמוך, מוצר בינוני, מוצר גבוה כדי למכור,
ניחשתם נכון את המוצר האמצעי. לא נחזור על הטכניקה הזאת, מי שרוצה לראות את הסרטונים על אפקט
סדרי גודל פשוט שיחפש אצלנו באפליקציה ״ייעוץ עסקי עם שני יודים״. אבל היום אני הולך ללמד אתכם
איך למכור מוצרים יקרים יותר, ואיך לגרום ללקוחות להרגיש פספוס אם הם לא יקחו את העסקה היקרה יותר.
כן שמעתם נכון דווקא ללכת על העסקה היקרה יותר.
אז איך זה עובד? הטריק מאוד מאוד פשוט
בואו נקביל את זה לפופקורן בקולנוע ואתם תבינו מיד. מכירים את זה שאתם מגיעים ויש קטן, בינוני וגדול?
אז לצורך העניין פופקורן קטן עולה עשרים וארבע שקלים,
פופקורן בינוני יעלה שלושים ושתיים שקלים, ופופקורן ענק יעלה שלושים ושישה שקלים כלומר יעלה פי שתיים יותר.
הפופקרן הבינוני יעלה לכם סה”כ שלושים ושישה שקלים, זאת אומרת שהקפיצה בין הקטן לבינוני היא קפיצה ממש גדולה,
ואילו הקפיצה בין הבינוני לענק היא קפיצה ממש קטנה שלמעשה זו כל המטרה, כי אתה מרגיש כל כך פראייר לא לנסות את
הקפיצה הזאת. זאת אומרת שכל מה שהם מנסים להגיד לך הוא הגעת עד לכאן, מה לא תעשה את המהלך?
עכשיו תשימו לב שהפופקורן הקטן הוא ממש קטן, ואף אחד לא ירצה לקחת אותו.
אני לא זוכר מתי בפעם אחרונה מישהו הזמין פופקורן קטן, כי עד שמתחילות הפרסומות אתה כבר גומר אותו.
אצלי במשפחה יש חוק
אני לא יודע איך זה אצלכם שלא נוגעים בפופקורן עד שהסרט לא מתחיל, אבל אנחנו לא תמיד ממש מצליחים לעמוד בזה.
אבל הרעיון פה הוא מאוד מאוד פשוט, קחו מוצר אצלכם בעסק וכל מה שאתם צריכים לעשות זה להגיד כן יש מסלולים,
אתה יכול לבחור מסלול קטן, בינוני וגדול. בוא ניקח לדוגמא את תחום הכושר, נגיד שאנחנו סטודיו לכושר ויש לנו אימון אחד
בשבוע שעולה מאתיים עשרים, שני אימונים בשבוע שעולים שלוש מאות עשרים, או מנוי ללא הגבלה שעולה שלוש מאות שישים.
כל מה שאנחנו רוצים זה שאנשים בעצם יקחו את המסלול ללא הגבלה, הרעיון זה לקחת ולייצר משהו שבנאדם מרגיש ממש פראייר אם הוא לא עושה את המהלך הזה, וזו בעצם כל השיטה.
לסיכום – זה מאוד פשוט, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לחפש בעסק שלכם איך אתם יוצרים שלושה מסלולים, איך אתם יוצרים מספר חבילות, ואיך אתם גורמים לי לעשות קפיצה גדולה בין הקטן לבנוני, קפיצה קטנה בין הבינוני לגדול והבן אדם כבר לבד יגיד ״מה אני פראייר אני אלך ישר על העסקה הגדולה ביותר״.
Very interesting topic, thanks for putting up.Expand blog