איך טסלה ניצחה את מאזדה ברבעון הראשון שלה
מאזדה תסלה בעסק שלכם.
האם שאלתם את עצמכם איך יכול להיות טסלה חברה שרק קיימת כמה שנים למה זה נפתח ב-2003 והתחילה למכור את המכוניות שלה אי שם ב-2010 12.
איך זה יכול להיות שעקפה ברבעון הראשון שרק התחילה למכור מכוניות את חברת מאזדה שקיים תקשיבו טוב מאז 1920.
הובכן הרעיון של אילון מאסק היה לו רק לעשות מכוניות מיוחדות אלא הוא בנה את עצמו באמצעות שירות לקוחות שלא נראה כמותו.
לדוגמה כשהיה איזה בורג משוחרר בשלדה של הלוטוס שהם היו קונים לוטוס, הם עשו ריקול כל המכוניות על פי דעתם לא על פי שום החלטה אחרת.
פשוט אמרו לי שזה בורג לא יודעים אם זה יעשה משהו אבל לא חיזק אותו מספיק תבוא.
כמובן זה עשה להם אחלה יחסי ציבור לריקול הראשון שלהם.
הריקול השני למי שלא יודע ריקול זה החזרה של כל המכוניות, היה בגלל שהיה איזה חוט ככה עשה רעש באוטו והיה סכנה שאולי אם יתחכך יותר מידי הוא יעשה קצר ואז הוא כבר הציע לאנשים אמר להם תשמע אנחנו ממש מצטערים שקרה דבר כזה למעשה אני יכול להגיד לכם שאפשר או לשלוח אליכם טכנאים הביתה שבלילה כשאתם ישנים הם יעבדו על המכונית או שנשלח גרר על חשבונינו לקחת את המכונית ונחזיר לכם אותה למחרת אנחנו.
לא ניסע במכונית שלכם מה
אתם מעדיפים? אני יכול להגיד לכם ש באחד הרכבים שרכשתי לעובד שלי קיבלתי מכתב שהיה כתוב שלפני ארבע שנים מצאו בדגם הזה פגם וכדאי מאוד שאני אמצא בהזדמנות להגיע למוסך להחליף אותו ואם לא אז לא נורא ועד היום אני חושב שלא הלכנו להחליף את מה שצריך להחליף.
אני יכול להגיד לכם שירות לקוחות ברמה גבוהה מעל המתחרים שלכם אתן לכם את העץ את הקצה שאיתו אתם הולכים לנצח את התחרות.
אילון מאסק היה יכול לנצח באמצעות גימיק מגוון אחד.
אבל כדי להצליח ולייצר חברה שיש לה את השווי שיש לה היום ואת המיניות שהרקיעו שחקים פי 10.
רק בשנה וקצת האחרונות זה בזכות זה שלא רק אם מוצאים את האוטו ולא שיש לו שירות טוב.
שרות זה בכל דבר שירות זה ברמה כזאת שאם יש לך בעיה באוטו אתה עומד בצד מיד מישהו מתקשר אליך ואומר לך אני יודע שיש לך בעיה תואם לך מסלול נסיעה אליהם למוסך ואומר לך שבזמן שתמתין כבר אחכה לך על כוס קפה שאתה אוהב רק תגיד לו איך אתה אוהב לשתות והוא יודע גם מתי אתה מגיע.
שירות לקוחות ברמה אחרת שלא דמיינתם לעצמכם אם אתם באמת רוצים להצליח ההבדל הוא בכוס קפה ההבדל הוא בנחמדות ההבדל הוא בחיוך ההבדל במהירות ולא רק במוצר.
וקדילק מוצר מעולה שלא תחשבו לא נכון .
אני מדבר
איתכם על דברים שהם בקטנה דברים של המהירות שבה המזכירות שלכם עונה על הטלפון מהירות שבה האימייל שלכם נענה הדרך שבה המכונית מגיעה אליכם או דרך שבה אפשר להזמין את המוצר שלכם.
הכל צריך להיות קל נגיש זמין כי אנחנו חיים בעולם של שירותים לא בעולם של מוצרים .
בסופו של דבר מוצרים דומים ואם הם לא דומים מהר מאוד הם יהיו דומים.
ההבדל שייחד אתכם ואת החברה שלכם ושל לקוחות שלכם שיבחרו בכם הוא אך ורק השירות זה העולם היום תגבירו את רמת השירות תייצרו שירות יחודי תנו ללקוחות שירות ואו עוד לפני שהם רכשו מכם את השירות .
ואז הם ייגידו את יודע מה איתך אני רוצה לעשות.
אנשים מוכנים לשלם יותר על שירות העיקר שיהיה להם כיף, זה הסיבה שאנשים מעדיפים לעבוד עם חברות רציניות ולא בגלל המחיר אלא המחיר מגלם את השירות ולכן החברות האלה הם קצת יותר יקרות אם אתה באמת רוצה לתת שירות טוב אין מה לעשות אתה צריך להחזיק אנשים שעולים קצת יותר ואולי קצת יותר אנשים כדי לתת שירות ברמה יותר גבוהה .
אז חברים אם אתם רוצים לנצח את השוק שלכם לכו לעבוד על השירות במקום כל הזמן לחפש מוצר ומחיר אנחנו נתראה בשירות של מחר לא
בשירות של מחר בשיעור של מחר ביי ביי